IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли

През краш-изпитанията преминаха два електрически и два автомобила с конвенционални двигатели

Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли

След като обяви кои са най-сигурните автомобили на миналата година, Euro NCAP стартира 2015-та с тест на четири нови модела автомобили. През краш-изпитанията преминаха два електрически и два автомобила с конвенционални двигатели.

Европейската независима организация е изпитала сигурността на Audi A3 Sportback e-tron, Jeep Renegade, Kia Soul и Kia Soul EV.
Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли
Най-добър резултат показва компактният офроудър Jeep Renegade. Той получава максималните 5 звездички, като записва най-добрите показатели в настоящия тест - 87% за защита на възрастните в автомобила, 85% за защита на децата в автомобила, 65% за защита на пешеходците и 74% за базовите електронни системи на борда си.
Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли
Също 5 звездички получава хибридният автомобил с възможност за зареждане от електрическата мрежа Audi A3 Sportback e-tron. При него резултатите в отделните категории са съответно 82%, 78%, 66% и 68%.
Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли
Двата модела на Kia - електрическият Soul EV и оборудваният с конвенционален двигател Soul, постигат 4 звездички. Основна причина затова е резултатът в категорията "базови електронни системи за сигурност", където оценката е 56%. Стандартната версия на Soul регистрира незадоволителен резултат и в категорията за защита на възрастните в купето - едва 75%, докато при Soul EV оценката в тази категория е 84%. При защитата на децата в купето и двете версии регистрират 82%, а за защита на пешеходците резултатът е 59%.
Euro NCAP стартира годината с тест на четири коли
Снимки: Euro NCAP

Още резултати от краш-тестове на Euro NCAP вижте ТУК

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да поеме обратното ускорение да, но да ти се мачка кокпита по този начин е абсурдно! Вероятно деформационните зони са недостатъчни или кофти материали. Половината черколяци сигурно са в краката на пасажерите
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    При силен удар предницата ТРЯБВА да се смачка за да поеме негативното ускорение Скоро имаше сравнение между Шевролет малибу след 2010 и Шевролет Импала от 60-те и там се видя разликата къде какво трябва да се мачка
  • #2
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само вижте прага на КИА-та как се сгъва. Абсолютна консерва. Отгоре Ауди-то не мърда...После корейците как настигали...но на теория
  • #1
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Euro NCAP стартира годината УДАРНО!