IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Трети ред седалки и по-голям багажник за новия VW Tiguan

Цените на кросовъра ще стартират от 30 000 евро

Трети ред седалки и по-голям багажник за новия VW Tiguan

Следващото поколение на Volkswagen Tiguan ще получи трети ред седалки, които ще се предлагат като опция, както и значително по-голям багажник. Това съобщава изданието Leftanews, което се позовава на свои източници в германския производител.
Трети ред седалки и по-голям багажник за новия VW Tiguan
Разработката на кросовъра вече е на финалната си права, като се знае, че той е изграден на модулната платформа MQB, използвана за голяма част от новите модели на VW Group. Въпреки това моделът ще бъде доста по-голям и по-просторен от настоящата си версия.

Според информацията дължината на машината ще бъде увеличена с 25 см, а обемът на багажника ще нарасне с цели 100 литра. Третият ред седалки ще се предлага като опция, като от Volkswagen предупреждават, че те ще бъдат предназначени за малки деца, а не за възрастни със стандартни размери.

На пазара в Европа Tiguan ще се предлага с 4-цилиндрови бензинови и дизелови турбо-двигатели, чиято мощност е в диапазона 110-184 к.с. Един от агрегатите – 1.4 TSI, ще разполага със система за деактивация на част от цилиндрите при слабо натоварване на мотора.

Ще има и хибридна версия с бензинов двигател и електромотор, като тя ще може да се зарежда от електрическата мрежа. Клиентите на кросовъра ще могат да избират между 6-степенна механична скоростна кутия и 7-степенна DSG с два съединителя. Системата 4Motion ще се доплаща отделно.

Второто поколение на Volkswagen Tiguan ще бъде представено в края на 2016 или началото на 2017 г., като цените му ще стартират от 30 000 евро. На базата на модела по-късно ще бъде изграден и купеобразен кросовър в стила на концепта T-Roc.

Снимка: Volkswagen

 

 

Тагове: Volkswagen Tiguan
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И да му турят един субару-бутон, че офроуда куца. Пояснение: Субару-бутон, това е бутонът lock, който заключва задвижването в режим 50:50.Symmetrical all wheel drive is good.
  • #5
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аре бе, тея от сурвиза на ВАГ в София като им пристигне такъв толуп на паркинга и се хващат за главите че ги чака нескончаема работа, вие само ги хвалите тука.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ot tazi klasacia izliza che BMW sa po-zle ot VW.Mnogo tochna shte da e.
  • #3
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ХахАХАХаха Абе редакторчето каращо VW, какво в коментарите, които изтри беше против правилата? Мнениеето за тигана или статистиката за повредите в двигателите на VW? ???? Ау тоя форум е изтъкан от драскачи с комплекси и администратори с още по-големи такива ( а те може и да са едни и същи хора де не е ясно)Важното, е че предизвиквате смях по този начин и доказвате истинноста на изтритите коментари.СМЯХ!
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    а бе много дълга е тази финална права щом като моделът ще бъде представен след 2 години...а бог знае кога ще започнат продажбите..като изключим нищожният facelift през 2012, моделът е на пазара вече цели 8 години...
  • #1
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    e kak da suzdade povreda dvigatel na honda kato v-tecite po4ti ne se karat.q zapali q ne,posle s gradskiq transport i taka do 100 godini,ina4e zdravi spor nqma,prez rujdqsalite kalnici na qponskite toaletni moje film da se gleda