fallback

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Тагове: lexus gs lexus gs f
fallback
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    Убийствено грозна задница! Як Китайски тунинг ги тресе тея, а се имат за премиум! Дръжки! и с това пластмасово табло...уфффф...С тоя архаичен мотор,ще яде папурки здраво. От сега ги виждам кючекчийте шофьори на Лексус (това яко чалмалий го купуват) как си прехапват оная работа от злоба, че на Аутобана са в най-дясна лента...Щяло на писта еди кво си..алоо, ***, кой го кара това на писта бе? Тая пластмасова еднодневка си умира на изложението...
  • #44
    1 ( преди 9 години )
    Тука само фанатици на тема японски автомобили. Момчета я се огледаите малко бе. Не всичко което хвърчи се яде!
  • #43
    Miro ( преди 9 години )
    По лек е от 1450кг М3 точно със -300 кила :D
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    За пореден път се убеждавам,че тук е пълно с *** и комплексари!!!!!! ЗА КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ПИШЕТЕ ЗА НЕМСКИ КОЛИ ПОД СТАТИЯ ЗА ДРУГА МАРКА?
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съвършенство
  • #40
    Анонимен ( преди 9 години )
    Алооо, селооо, ти кога си виждал селянин с Лексус бе селски? Кажи кога! Селяните са само с немско. Набичват вътре чалгата и се правят на вървежни. Най-тъпата част от населението. Умните и интелигентни хора, нямат нужда да се праскат колко са вървежни с колата си и да избиват комплекси на пътя. Запазената територия на българските селяни, гамени, простаци, *** и *** са немските шлепове. Качат ли се веднъж на такава талига и стават опасни за всички. Статистиката го доказва...
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами попитай Калин Бенчев,Румен Дунев,Пламен Стайков,Илия Царски още да изреждам ли?Или ти си някой тапир не си чувал тези имена?Може да направиш справка за автомобилите с които бягат и от коя година са.Нямам спомен някой освен с Японка с друго да се е състезавал.Всичко е ясно като бял ден.Сега сети ли се?
  • #38
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука някой пишат какви бегачки били японските коли в ралита и на писта. Не се сещам преди колко години обаче.
  • #37
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо *** не пише,че в сервизите на Алуди в Австрия{понеже се убедих лично}e препоръчително смятайте го задължително за техните разбирания на 170000 км да се смени турбото и скоростната кутия на *** Алуди.И тук една камара простаци набутали се с този *** се дървят като най големите експерти.Извинявайте тя всяка Дачия минава 200 000 без проблеми.Най много да смениш някой накрайник.
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така е,но нали искаме да сме нормална държава и докога ще търпим селските бекове?Трябва някога да се сложи край на тази простащина.
fallback
Последни