fallback

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Тагове: lexus gs lexus gs f
fallback
  • #55
    Анонимен ( преди 9 години )
    КОлкото и да си помпате пропагандните малоумщини без някаква реална стойност в ежедневието, (от тия 50 000 сигурно само 500 имат Японски кочини), факта че тези коли са ГРОЗНИ, РЪЖДЯСВАЩИ, МАСЛОЯДИ, УБИЙЦИ, ИЗОСТАНАИЛ, няма да се промени!Както и коефициента на интелигентност на *** на феновете им!!!
  • #54
    Анонимен ( преди 9 години )
    Убииствено технологичен Японски змей за богати,умни и интелигентни баровци.
  • #53
    Анонимен ( преди 9 години )
    25 години от живота си в чест на Lexus , компанията предлага редица нововъведения с 25 първи места в света, за да бъде следното:The 600h Lexus LS е първият в света пълен хибрид V8, когато тя бе стартирана през 2010 година.Система "Климат Concierge" се поставя в сегашното поколение LS 600h. Това е първата система за контрол на климата в света, която използва инфрачервени сензори за наблюдение на температурата на лицето на тези, които са в колата.The LS 400 е първият автомобил в света, придобити сателитна навигационна система като стандарт през 1998.Следваща Lexus RC F е първият спортен автомобил с предно задвижване на двигателя / задно предаване (RWD) с участието на Torque-Вектори Differential. Той използва многодисков съединители за разпределение на въртящия момент между задните колела.The 300h Lexus NX е първият автомобил в с Clari-Fi промишленост, технология, която анализира и подобрява качеството на звука във всички видове компресирани дигитализирани музикални файлове (аудио елемент Mark Levinson Premium).Лексус е създал първия в света задвижване на задните колела (RWD) лукс хибридно превозно средство, на 450h GS през 2007.През 2006 г. Lexus LS 460 стартира първата в света осемстепенна автоматична трансмисия.Фабриката Lexus в Коглока, Япония, е първият и единствен в света ексклузивно производство хибридно превозно средство, устройството. Поточната линия има система положително налягане на въздуха, която предпазва въздуха частици замърсят хибридни задвижващи компоненти.През 2005 г., на второ поколение IS беше първата кола в света с въздушна възглавница за пътника две камери, осигурявайки по-голяма защита на врата и рамото при сблъсък.Първият Въздушното окачване дебютира през 2000 LS 430. Системата поддържа постоянна височина на превозното средство, независимо от броя на пътниците или на товароносимост. Можете да се изкачи по-високо в 20 мм по неравен път и автоматично намалява при високи скорости, за да се подобри аеродинамиката.2005 Lexus RX 400h The беше първият в света пълен хибрид луксозен SUV. Съчетава V6 3.3-литров бензинов двигател с електрически мотор дава 269bhp.С пристигането на премиум хечбек през 2011 г., на 200h CT е първият в света пълен хибрид луксозен хечбек. Тя комбинира 1.8-литров бензинов двигател с електрически мотор дава 134bhp и лидер на емисии от CO2 87 грама / км (сега 82гр / км при някои модели). Той остава уникална, пълен хибрид луксозен хечбек в света.Всмукателна тръба на двигателя 200h е CT включва първия в света плоча заглушител за хибридна система за задвижване на силно порест материал. Резултатът е по-тих производителност, но с желания нюанс на допускане.Настоящото поколение GS 450h и GS 300h - стартира през 2012 г. и 2013 г., съответно - имаме широка мултимедийна дисплей с висока резолюция 12.3 "първата в света в масово производство превозно средство.GS серията (2012 г. - до момента) и CT 200h могат да бъдат поръчани с колело от бамбук.The 450h RX е оборудван с второ поколение Remote Touch интерфейс (RTI), която включва първия в света слайд механизъм тип джойстик. Джойстикът работи като компютърна мишка, контролиране на мултимедийни системи в кабината.The 200h CT беше първата кола, в която той бе удостоен с Quiet марка във Великобритания от NoiseAbatement общество за неговия принос към намаляване на шумовото замърсяване.The 1989 Lexus LS 400 е първият автомобил да има телескопична кормилна колона (с регулируема височина и разстояние) с въздушна възглавница SRS.Третото поколение LS 430 е първият автомобил в индустрията имаше леко отразяваща предното стъкло. Специално покритие върху стъкло помага за намаляване на отблясъците в силна слънчева светлина, която е особено остър в светлината клъстер.The VVT-ИЕ е първият в света електронно контролирана променливи фази на клапан на разпределителния вал на прием, и се поставя в четвъртото поколение LS 460 2007. Тя се различава от предишната хидравличната система задействане, както съществуващото в целия диапазон от обороти на двигателя и температурата дори в 1.000rpm. Променливите фази непрекъснато следи потъването на клапите на двигател с вътрешно горене чрез подобряване на ефективността.Заваръчен винтове лазер е друга иновативна технология, която използва Lexus невероятно прецизен лазерен да създават отлични заварки със ilektropontes около ставите на панелите за оптимално телесно скованост. Първо, използвани в teleftaioLexus LS.1995 Lexus LS 400 е първият автомобил, предлагани някога желание шест диска чейнджър CD.Седалките на LS второ поколение 400 Стартиране на система за окачване, която изпрати извори усукване барове за по-голям комфорт и странична опора за дълги пътувания.A Lexus - LS на второ поколение 400 - е първият сериен автомобил, който е патентована система на кормилната колона стихва. Пренесена линк оребрена вал може да поеме първични и вторични сблъсъци.През 2014 г. Lexus стана първата марка автомобилна индустрия, която се появи за първи път в проучване на удовлетвореността на клиентите WhatCar? / JD Power 12 пъти.
  • #52
    Бобо ( преди 9 години )
    Ако направим сравнение в стил: смартфониНемските коли са като Епъл. Правят си нещата както намерят за добре и не се заяждат в рекламите си с коли от други държави. Това значи да им паднат на нивото.Японските коли са като Саламсунг. Само се бият в гърдите колко са велики, и се опитват по всякакъв начин да покажат в рекламите и промо клиповете колко са по-добри и даже по-евтини.Феновете на немските коли не изпитват нуждата да се доказват на тези на японските, за каквото и да било.
  • #51
    Кирил ( преди 9 години )
    Минус за всеки, който пише на маймуница! Това е български форум! Засрамете се!
  • #50
    Анонимен ( преди 9 години )
    Fenovete na qponskite koli sigurno imate qko grozni jeni.Sled kato si napravil kompris s kolata da e s grozniq qponski dizain sigurno jena ti ima mustak i shkembe hahah
  • #49
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пор ли си скункс ли си незнам,но се размириса здраво.Изостанали сте вие във вашето село.
  • #48
    пора ( преди 9 години )
    Абе каквото и да плямпате тука няколко неща се набиват на очи - тази 'кола' е грозна на вид; няма нищо спортно в нея; прекалено слаб двигател (573 Нм при условие че това се постига от преди 30 години с подобни двигатели)!!Извода е че Ляксуса е тотално изостанал!!Всичко друго са празни приказки!
  • #47
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като я гледам се сещам, че трябва да се избръсна...
  • #46
    Анонимен ( преди 9 години )
    След около 50 коментара вече съм убеден,че по-големи простаци,агресивни павиани нетърпящи друго мнение от феновете на японските автомобили няма.***,които най-много да познават отвратителната пластмаса в някой Сивик на 15_20год или Мазда още със старата емблема.А за спорта - на Нюрбургринг,на Льо Ман,на съзстезанията от WRC,рали Дакар немските автомобили пердашат япоските както си искат.А за онзи баш *** с примера от Ф1 - най-напред германците от БМВ извадиха от 1.5l не 1000,а 1400к.с.
fallback
Последни