fallback

Euro NCAP обяви най-безопасните автомобили за 2014 г.

Ясни са победителите в 5 основни класа, както и при хибридите и електромобилите

Европейската организация Euro NCAP обяви резултатите от собствените си краш-тестове, като посочи и най-безопасните автомобили за 2014 г. Общо са тествани 40 нови модела, като 5 от тях станаха победители в отделните класове.Експертите на Euro NCAP посочиха, че има съществена разлика между безопасността при малките и бюджетни автомобили и тази при скъпите и големи на размери машини. Пример в това е компактният хечбек Skoda Fabia, който единствен от 14-те представители в своя сегмент получи максималния резултат от 5 звезди. В същото време с такъв бал са отличени всички тествани през 2014 г. пълноразмерни автомобили.Малък семеен автомобил: Skoda FabiaТретото поколение на хечбека получава 81% за защита на възрастните в купето и също толкова за защита на деца. Предпазването на пешеходци е оценено на 69%, същият резултат е даден и за електронните асистенти. Като проблем при модела експертите посочват опасността от наранявания на возещите се на задната седалка при удар отзад.Голям семеен автомобил: Mercedes-Benz C-ClassМоделът е заработил 92% при защита на възрастните и 84% при децата. За предпазване на пешеходците новата C-Class взима 77%, а за електронните асистенти – 70%. Сериозна роля за това играе системата за предотвратяване на челен удар, работеща при скорост до 50 км/ч.Все пак моделът има и недостатъци. Те са свързани със защитата на пътниците отзад от травми на врата, както и с възможността за наранявания на гърдите на водача при удар в стълб.Компактен ван: Volkswagen Golf SportvanПри този модел защитата на възрастните е 87%, а на децата – 85%. Предпазването на пешеходците е 62%, докато електронните помощници получават 73%. Като цяло германският модел получава най-висока оценка, след като преминава успешно всички изпитания с изключение на имитацията на удар в стълб, при която защитата на горната част на тялото на водача е недостатъчна.От Еuro NCAP съобщават, че повече от половината от всички тествани през 2014 г. компактни ванове са се провалили на тестовете и са получили само 3 звезди. Всъщност Golf Sportvan е единственият с максимална оценка.Компактен семеен автомобил: Nissan QashqaiМоделът на Nissan получава 88% за защита на възрастни и 83% за деца. Протекцията на пешеходците е оценена на 69%, а електронните асистенти на 79%. Като цяло кросовърът се представя отлично при фронтален или страничен удар.При Qashqai слабостите са свързани с опасността от получаване на наранявания на шията на водача и на пътника до него. В същото време обаче при возещите се отзад пасажери този проблем го няма.Компактен всъдеход: Land Rover Discovery SportМоделът на британската марка премина тестовете през декември с още 11 автомобила и получи най-високи оценки. Защитата на възрастните получава 93%, а на децата 83%. Тази на пешеходците е оценена на 69%, а електронните асистенти – на 82%.Големият плюс на всъдехода е системата за предотвратяване на челен сблъсък при скорост до 80 км/ч. Освен това наследникът на Freelander има въздушна възглавница под предния капак, която омекотява удара за пешеходците. Освен победителите в отделните класове високи оценки от Euro NCAP получават още Tesla Model S и хибридната версия на кросовъра Lexus NX, които бяха обявени за най-безопасните автомобили за 2014 г. сред моделите, оборудвани с алтернативни силови агрегати.Резултатите на всички тествани през 2014 година коли "Снимки: Euro NCAP 

 

 

Тагове: Euro NCAP
fallback
  • #12
    trex ( преди 9 години )
    И какво се получи? Най-доброро съотношение сигурност/удоволствие е - Porsche Macan. Разбира се не само заради това СУВ-чето е бестселър.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха какво немско е замряло, май не следиш нещата. Бош е лидер в почти всяка сфера, Адидас, Баесеф, Хенкел,Тиисен круп, само сименс има леки проблеми. А Япончетат го изпапкаха от Кореиците, Сони, Панасоник и сие дадоха фира пред ЛЖ, Самсунг. То и с колите така, кореиците напредват, Немците се утвърждават особено в премиум сегмента а оризцетата цепат сервизни акции. Ай го Лексуса 82% при челен удар, Мерцедес 96%
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аха дам, то за това немските компании за електроника и подобен хардуер замряха преди много години? Защото японците са прости нали? Затова немците оборудват заводите си с японски роботи нали? Сименс се крепи на държавни подаяния, но и те са пред фалит от 5 години поне - дори и със смешния проект в България за паспортите се *сраха яката. Същата съдба чака и немските автомобилни производители, ако не вземат да правят по-качествена продукция в близките години. Те лаврите свършват понякое време.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    X-trail pulsar quashkai са с едни от най-добрите показатели кво ми лаете комплексирани немски фенчета. Смешни сте с вашите комплекси разберете го.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не бе Дошо той не е писал Тойота а Ленд Роувар груп и ФВ груп. В сервизите са само Тойотките в поредната сервизна акция, шефовете на Тойота никога не почиват ако не се обясняват на поредната пресконференция за поредните дефекти и поредната сервизна акция ще са в съда където пък я ще се обясняват за поредна наложена глоба за укриване на дефекти или ще са обясняват в някое друго дело за крадене на патенти или ще ги съдят техни клиенти, че са им продали дефектни коли.
  • #7
    Дошо до RRE S3 ( преди 9 години )
    Твоите марки са най-сигурните абонати на сервиза! Особено СОЦваген труп!
  • #6
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Razbira se moite marki sa i nai-sigurni.Abe vob6te Jaguar-Land Rover Group i VW Group unijavat konkurenciata
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    25 години след дебюта на оригиналния суперавтомобил NSX Acura показа производствената версия на дългоочаквания му наследник следващото поколение Acura NSX. Колата превзе подиума в Детройт, където започна Северноамериканското автомобилно изложение.Подразделението на Honda за луксозни модели ще приема поръчки за новото поколение NSX от лятото. Очаква се първите доставки да са по-късно през годината.NSX е създаден, за да носи ново спортно изживяване в сегмента на суперавтомобилите. Той предизвиква конвенционалните разбирания, точно както и предшественикът му преди четвърт век. Една от основните му характеристики е напълно новото задвижване туинтурбо DOHC V6 двигател под 75 градуса с 9-скоростна трансмисия с двоен съединител (DCT) и три електрически мотора те формират Sport Hybrid System. При цялата разработка на колата обаче в центъра на вниманието е бил водачът. Тя е изградена по концепция, наречена human-centered supercar и резултатът от комбинацията от всички компоненти трябва да е интуитивен, незабавен отговор на действията на човека зад волана.- Искахме да създадем напълно нов NSX, който обаче да е верен на първия модел с това име суперавтомобил, с който изживяването от управлението е нещо напълно ново. Кола, в която всяка част уважава най-умния елемент: шофьора. Душата на един автомобил е емоционалната му връзка с човека заяви старши вицепрезидентът и генерален мениджър на Acura Майк Акавити.Ръководителят на екипа за екстериорния дизайн на NSX Мишел Кристенсен обясни, че новият модел е продукт на концепция, наречена Interwoven Dynamic Design. Тя представлява идеално сливане на екзотични спортни форми и функции.Автомобилът е с класически нисък силует, широки пропорции, агресивна предна част. За да бъде интегрирана задвижващата система производственият вариант е удължен с над 7,6 см и е по-широк с 2,5 см в сравнение с показания през 2012 г. NSX Concept.Всеки елемент от външния дизайн е внимателно премислен и скулптиран с оглед поведението на въздушните потоци, обтичащи колата. Общият резултат е подобрена стабилност чрез по-голямо аеродинамично притискане и положителен ефект върху охладителните системи. NSX премина интензивни тестове в аеротунела в Реймънд (Охайо), вследствие на които бяха направени доста промени и оптимизации.- В съответствие с концепцията human-centered supercar NSX бе създаден с безкомпромисен фокус върху водача заяви и водещият екипа за интериорен дизайн Джонатан Норман. Направихме, както и при оригиналния NSX, Human Support Cockpit, който дава изключителен контрол на шофьора и видимост, като освен това е допълнително подобрен, за да се справи с екстремните очаквания за представянето на един съвременен суперавтомобил.Интериорът на NSX е опростен, с интуитивни контролни функции и водеща в класа ергономия най-вече на седалката. Друга забележителна характеристика е TFT дисплей, отговарящ на промените в т.нар. Integrated Dynamics System.Задвижващата система е конструирана така, че да дава увереност на шофьора в автомобила. Работата й отговаря перфектно на действията на водача. Инженерите са внедрили и усъвършенствали технологиите си за хибридно електрическа задвижване в комбинация с последните достижения при агрегатите, включително Super-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD).NSX ще се произвежда в Performance Manufacturing Center (PMC) в Мерисвил (Охайо).
  • #4
    :) ( преди 9 години )
    Да де и Мерцедес във всички класове има най много точки. И пак стигаме до там че Мерцедес си е мерцедес.....
  • #3
    KO?! ( преди 9 години )
    До първият "Анонимен":Моля, отвори си дзъркелите и гледай преди да пишеш. Нисан нямали кола с 5 звезди?! хахахаххахааааааааТи май си от конглокентна на Нисан марка, а?Евалиа или NV200, както е другото му име е по-стар модел, минал през по-строгите норми за сигурност... Оф, мале-е, ц-ц-ц...
fallback
Последни