fallback
Коментари ( 11 )
Напиши коментар
-
#11
Много *** парчета има в БГ. Всеки е изказал мнението си без дори да се е запознал с тънкостите на тази кола. Прочетете повече инфо и тогава даваите мнение. Това е чисто нов Волт с нов двигател и подобрена система. Но няма кой да чете преди да дава акъл. А пък ако всички вие бяхте много големи специалисти едва ли бихте седели в БГ и да ръсите мозък по-форумите. Хайде се образовайте повече и тогава говорете за неща който не разбираъе. Тази кола пасва прекрасно за Американският пазар.
-
#10
"Нещата при тази кола са много претупани и направени на бързо,колкото да се отбие номер..."***Nabyrzo? Praviha go pone 10 godini. S ostanaloto sym syglasen. Cadillac ELR e na systhata baza s drugo kupe i emblema i na dvoina cena.
-
#9
BMW i3 e w dve modifikacii - "chisto" elektrichesko i hibrid s malyk benzinov dvigatel - kolkoto da te dovleche do pyrvata rozetka...
-
#8
а иначе - сравнено с Приус батерията му е доста голяма. 4 пъти по-голяма, колкото на бмв i3, което е чисто електрическо. по-малка е от на нисан Лийф , който е с 24кВтч.
-
#7
според долната статия излиза че Волт е почти като Приус като принцип на задвижване.
-
#6
да ви кажа - и аз съм си задавал подобни въпроси. и сега попадам на една статия, която споделям тук и от която се вижда, че нещата не са толкова упростени.
-
#5
Нещата при тази кола са много претупани и направени на бързо,колкото да се отбие номер.Размери,пространство багажник са зле.Цената зле.Технологиите зле.Е какво му е добре питам?Ако е градска кола защо е с такива размери?Ако е за извънградско,защо батерията е с малък капацитет?А багажника?Тръгнеш на море и сложиш вътре 4 хавлии,джапанки,бански и той се напълнил.За кого е предназначен този автомобил все още се питам.Скъп,нефукционален,неефективен...
-
#4
Значи, когато един двигател с вътрешно горене работи с генератор на ток, то той работи по товарна характеристика, при постоянни обороти, и по-този начин, процесите случващи се в двигателя могат да се настроят много по-добре. Т.е този двигател може да се оптимизира за товара, който трябва да носи- в случая товарът от генератора. С други думи, този ДВГ ще работи много по-ефективно за режимът на работа за който е настроен, от колкото ако трябваше и да задвижва колелата например.
-
#3
Едно не разбирм- след като ДВГ се ползва само за зареждане на батериите за чий *** трябва да е 1.5л 100 коня, че и 4 цилиндров. Един 2-3 цилиндров ДВГ с обем 1л не би ли бил напулно достатъчен?
-
#2
Добре,добре,прекопирали са дизайна на Приус,отдалече едва ли ще ги разпознаеш.Това означава ,че вървят в правилната посока с Волт.
1 - 10 от 11
първа < 1 2 > последна