fallback
Коментари ( 26 )
Напиши коментар
-
#26
И освен това под 4к оборота работният обем е 4,2 литра а над 4к 5. Преди да ме цитирате и да пишете "no comment" се поинтересувайте малко. Тук не говорим за немски коли, а за връх на технологиите. Чакам какво ще измислите тоя път, господа!!!
-
#25
До пича, който ме прати в БГ-мамаЗавършил съм двигатели с вътрешно горене в ТУ-София...Знам как работи двигателя, но ти явно не знаеш как работят двигателите на Лексус. Да звучи ти странно да има такава технология, но все пак нали си фенче на немските печки и битурбо 150 к.с.
-
#24
Една каска никога не може да бъде конглокенция на този шедьовър.
-
#23
че е единственият двигател който променя тактовете си на работа и впръскването на горивото в зависимост от оборотите...ти двигателя знаеш ли как работи???бегом в бг-мама
-
#22
не е зле, но чак пък М5. по-скоро с 550i ще се мери.
-
#21
Лексус -символа на грозотата и долнокачествеността - Тойота от най-долна проба
-
#20
променя тактовете на работа в зависимост от оборотите?????no coment
-
#19
Във форума се говори на чист книжовен език а не на (ТУЙ) АМАН от С*ляни
-
#18
Притеснително е някои от вас да твърдят, че двигателят на GS F е от 2004, имайки предвид, че е единственият двигател който променя тактовете си на работа и впръскването на горивото в зависимост от оборотите...И да уточним, че GS F конглокира единствено Audi S6 Очаква се да излезе и версия GS FS, която да може достойно да конглокира М5 Е63 RS 6
-
#17
Да бе, хората няма си купат E63 AMG ми тоя ориз. На никои не му се виси по сервизи от акция на акция. Пък и Мерцедес и БМВ са си истински коли, а туи е все едно от NFS, повечето хора я мислят за китайска барака
1 - 10 от 26
първа < 1 2 3 > последна