fallback
Коментари ( 29 )
Напиши коментар
-
#9
До това, за мен важи само още една икона от 80-те и това е Ланчиа Делта Интеграле.
-
#8
Какво Субару? Група Б е за състезателни елитни коли. Субару е в класа на Форд,Пежо, Поло и т.н. Група Б, когато е змакрита са били само брутални машини, Ауди Кутро е било с 650к.с. като е бил двукратен шампион преди това, когато излиза бруталната версия с 650к.с. Груба Б е закрита, заради прекалено опасното състезание в което се е била превърнала. Ако сега имаше тази груба Субару измобщо нямаше да е там, от японските Нисан ГТ-Р щеше да плува в свои води там.
-
#7
На гладка асфалтова писта може би, но излез на чакъл и освен субаруто другите споменати нямат шанс (макар че субаруто изостава с 100-тина коня)Но защо не са отишли в Група Б да ги види света През 80-те няма нито една японска кола победителВиж през 90-те идва тяхното време заради смяната на правилата и новите ограничения
-
#6
Изпреварили са ** ми...
-
#5
Impreza 2.0 4х4 (280 Hp) ще си прави ластици с този шлеп. Да не говорим за другите японски бегачки от онова време Супра, НСХ и Годзила, които са изпреварили времето си. Вурстовете все още не могат да направят както трябва някой от нещата, които японците са постигнали тогава. Важното е обаче да има облъчени фенове, които да вярват на немските миризливи партенки.
-
#4
А германците до това.http://***.autoscout24.bg/Details.aspx?id=247852941&cd=635537289370000000&asrc=st|fsп.п. и двете коли са страхотни,просто закачка :)
-
#3
Красота!!!
-
#2
Хонда вадят NSX-a малко след Quattro-то Не че защитавам японците (особено пред такава иконо) но все пак Аудито си е създадено за състезания и пригодено за улицата за разлика от повечето улични спортни коли
-
#1
В следващите 40 год. японците няма да могат да се доближат дори до нещо подобно!
21 - 29 от 29
първа < 1 2 3 > последна