IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan няма да преследва Honda и Toyota

Компанията не бърза с водородните коли, залага на електрическите

Nissan няма да преследва Honda и Toyota

Nissan няма да преследва Honda и Toyota
Електрическият Leaf. Снимка: Nissan

Honda и Toyota вече имат серийни автомобили на водород, а голяма част от останалите автомобилни компании подготвят такива возила. В Nissan обаче нямат намерение да влизат в подобна надпревара, тъй като смятат за по-рентабилно съсредоточаването върху електрическите машини.

"В никакъв случай нямаме намерение да бързаме, за да изравним постижението на другите две големи японски компании", заяви пред The Japan Times заместник-председателят на Nissan Тошиюки Шига. Той уточни, че водородните автомобили са включени в дългосрочните планове на Nissan, но е убеден, че електрическите коли ще донесат по-голям успех на компанията.

"Към момента Nissan се представя повече от добре на пазара на електрически превозни средства. Ние сме големи оптимисти за бъдещето и експанзията на тези машини", сподели Шига.

Той заяви също така, че автомобилите с горивни клетки са все още твърде млад и недоказан продукт, а разходите по изграждането на необходимите станции за зареждане с водород са твърди високи. От друга страна електрическите машини стават все по-достъпни, по-удобни и по-рентабилни. Освен това те ползват значителни държавни субсидии в определени държави по света.

Японската компания Nissan предлага на пазара няколко електрически автомобила, сред които хечбекът Leaf и ванът e-NV200.

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ха-ха! Аз казвам Маркетинг = Пропаганда, ти ми обясняваш как съм казал Маркетинг = Реклама.. ***...
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти не знаеш какво е маркетинг и го бъркаш с реклама ("Маркетинга си е чиста пропаганда, там немците са ненадминати"), но това не е учудващо за теб
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Къде видя маркетинг? Тук говорим за технологии. Статията е за технологии. Маркетинга си е чиста пропаганда, там немците са ненадминати, в това спор няма.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Каскираният, не съставните елементи правят технологията / марката / продажбите, а самият производител който поема отговорността и решава маркетинговата насоченост на продукта. Ако маркетинга е объркан, продажбите на продукта ще са минимални, такива примери има много в съвременият свят, но това на теб и да те се обяснява ти няма да искаш да го разбереш ...
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    Ами Бобо, кво да ти кажа.. трите най-големи производители на карбонови нишки, с над 70% дял са Toray, Toho Tenax и Mitsubishi, всичките от Япония. БМВ специално си купуват субстрата от Toray. Тесла са с батерии от Панасоник. А ако им махнеш батериите, какво остава от Тесла? Една празна кутия. Ама ти де да ги знаеш тия работи, тях в Алдибилд не го пише..
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Бобо до Дедо Фердо ( преди 11 години )
    Не съм сигурен дали е сарказъм или сериозно ги мислите тези неща...Само ще кажа: BMW - първи ще въведат Carbon Fiber Reinforced Plastic в масово производство и Тесла - които първи направиха "готин" пълен хибрид и действат по най-важното ИНФРАСТРУКТУРАТА за "авангардните" технологии.Последно вижте кои компании печелят International Engine of the Year.
  • #2
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Who Cares ( преди 11 години )
    FIAT 500e e mnogo po-dinamichen ot koiato i da e druga el. kola ot klasa. Samo deto FIAT niama interes da go proizvezhda zashtoto gubi ot prodazhbite mu.
  • #1
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 11 години )
    Хонда, Тойота и Нисан се очертават като светата троица на авангардните технологии. А като добавим и Панасоник, изчерпваме 99% от технологичните гиганти на бъдещето. Всички от Япония. В близко бъдеще Немците или ще лицензират японски технологии, или ще дишат собствените си отрови.