IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Следващият Nissan 370Z ще бъде с 4 цилиндъра

Това важи за Европа, в останалия свят ще се предлага V6 мотор

Следващият Nissan 370Z ще бъде с 4 цилиндъра

Nissan планира да предложи за наследника на спортното купе 370Z цяло семейство мотори, а не само V6 двигател. Очакванията са в гамата да попаднат два 4-цилиндрови агрегата – с турбо и атмосферен, благодарение на които моделът ще се конкурира с Toyota GT86 и Subaru BRZ.
Следващият Nissan 370Z ще получи и двигатели с 4 цилиндъра
Шефът на маркетинговия отдел на Nissan Роел де Врийз разкри пред изданието CarAdvice, че версиите с 4-цилиндров двигател ще се предлагат единствено в Европа, като за пазарите на този континент няма да бъде достъпна модификацията с V6 мотор. Тя обаче ще се продава на всички останали пазари на марката.

„Смятаме, че подобен автомобил с V6 двигател няма да се търси в Европа, най-вече заради строгите екологични изисквания – обясни Де Вриз. – В същото време не бива да се отказваме от V6 мотора, тъй като по света има много хора, които искат да разполагат с такъв автомобил.“

Главният маркетолог на Nissan допълни, че все още не е известно как ще се казва приемникът на 370Z. Той все пак уточни, че моделът ще запази буквата Z в името си. В момента цифровият индекс 370Z указва обема на мотора, като същото беше и при 350Z.

Очаква се спортното купе на Nissan да се появи на пазара най-късно през 2016 г. Премиерата му вероятно ще бъде в края на следваща година. Сегашната генерация се предлага с V6 с мощност 328 к.с., като има и версия Nismo с 344 к.с.

Снимка: Nissan

Тагове: Nissan 370Z
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Имаше статия наскоро,че само пръдливите немци не можеха да покрият новите норми.Вдигнаха вой до небето и искаха отлагане на въвеждането.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    Истината е че от Нисан не могат да отговорят на еко нормите с този мотор, а не че клиентите нямало да го търсят. Единствения начин да има спортна кола с голям бензинов мотор за в бъдеще ще бъде хибридна система, което е скъпо начинание. За начален клас спортна кола, какъвто е z-серията това ще повиши цената безумно.Така, че всичко е маркетинг от страна на производителя. Все пак колата е продукт от който основно се правят пари!
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Следвайки твоята логика, значи дизелите покриват строгите екологични норми в Европа, а бензиновия шестак на Нисан не може.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    JDM до zoom-zoom ( преди 11 години )
    Ок колега, както искат да го обозначават (200Z, 200sx, Silvia и т.н).Мисълта ми е да върнат един от тези модели с 2.0 двигател, не да направят модел като 370, с тези размери и форма, и да му пуснат някакъв 4 цилиндров пък бил той и с показателите на тоя на Volvo от съседната статия...
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    da vurnat 200sx v igrata...t.e. 200z!
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 11 години )
    Някак си не мога да приема, автомобил от Z-серията (Fairlafy),да не е с 6-так...Губи се чара на модела, още от времето когато е бил Datsun е бил с 6 цил. пък били те и редови.Дано новата генерация не е много красива, че да не ме е яд много... :)Вместо да пускат Fairlady на два фронта (т.е. да е конглокент и на GT86), по-добре да върнат Silvia в играта с наследник на легендарния SR20DET !
  • #1
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Смятаме, че подобен автомобил с V6 двигател няма да се търси в Европа, най-вече заради строгите екологични изисквания обясни Де Вриз. В същото време не бива да се отказваме от V6 мотора, тъй като по света има много хора, които искат да разполагат с такъв автомобил.В Европа се толерират дизелите и за това бензините окапват и остават с по-малко цилиндри вместо да е обратното канцерогенниците да се премахнат.Европа не е ли света?Тук също има желаещи да карат 6 цил.Що за *** политика е това!