fallback

Марката Vignale се отделя от Ford

Идеята на компанията е да повтори случилото се със Citroen и DS

В момента под наименованието Vignale се предлагат най-луксозните нива на оборудване на европейските модели на Ford. Това обаче е на път да се промени и Vignale да се отдели като напълно самостоятелна марка, разкри директорът по операциите във Ford of Europe Барб Самарджич пред Automotive News.Подобно нещо преди няколко години се случи със Citroen и DS. Първоначално с DS бяха обозначавани най-луксозните модели на френския производител. Постепенно обаче машините с тези инициали към името си бяха отделени като напълно самостоятелен бранд.Първи под марката Vignale ще се продава най-луксозният и скъп вариант на новия Ford Mondeo, който ще се появи още през пролетта на 2015 г. Очаква се машината да струва над 30 000 евро, като все още не е ясно кой двигател ще изберат във Ford за тази модификация.Също догодина ще излезе и версията Vignale на новия S-Max, който за първи път в историята си ще се продава със система за задвижване на четирите колела. Очаква се най-скъпият и разкошен вариант на минивана да получи бензинов двигател с 240 к.с.Всички модели под марката Vignale ще се предлагат в отделни шоурумове, които предстои да бъдат изградени. Освен това контактът с всеки клиент ще се извършва от персонален мениджър, който ще може да предложи на купувача специална програма. Подобна система вече действа в САЩ с марката Lincoln.Снимка: Ford  

Тагове: vignale
fallback
  • #11
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Стратегията да се започне със собствена луксозна марка, както правят японските фирми е по-достойна, отколкото да се купуват правата за ползване на името и емблемата на стари,умряли,но с времето станали легенди-Бугати,Майбах,Мини, Бентли и други. Китайците също си напазаруваха фалиращи марки, заводите не им трябваха, а само логото и евентуално някои патенти.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    Стратегията на Тойота и Лексус все още е копират. Колко успешно е друга тема.
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само дето стъпката на Ситроен c DS е с дота съмнителен успех. Не го казвам аз. Като цяло продажбите им, с малко колебания, все повече се свиват. Така, че Ситроен са пример за точно обратното на успешна фирма.
  • #8
    Ягуар ( преди 9 години )
    Ситроен и ДС продължават да се една фирма и марка, само има различно вътрешно позициониране на брандовете. Няма разделяне като Лексус и Тойота, Аглока и Хонда, Нисан и Инфинити.И сега голяма част от моделите на Форд Мондео струват над 30 000 евро.Закриха Ghia и сега се опитват да копират и да наваксат пропуснатото заради лошата си политика, заради която продадоха Ягуар и Ланд Ровър. По времето на Форд бяха губещи, сега са на печалба. Въпрос на мениджмънт.
  • #7
    Хенри - Бай Форд ( преди 9 години )
    Просто искат да се получи като с Ghia. Най-луксозните модели до 2000г. бяха с логото Ghia, които произвеждат автомобилен интериор и концепти на автомобили под името на Форд. Явно Vignale ще бъде нещо от рода на това както Ghia беше за Форд през 70те и 80те, т.е. като отделна марка.
  • #6
    Fastdriver ( преди 9 години )
    Всеки се опитва да вземе парче от баницата. Премиум марките правят "евтини " коли от нисък клас,което се оказа успешно за тях, обаче те продават под тяхната си марка, която вече е позната и се асоциира с високо ниво.А тези се опитват да правят обратното, среден клас с екстри да стане висок клас.Не става и досега никой не го е правил, макар че някой като тойота чак сега си признаха след десетки години опити. Следват Хйндай с тази ценова политика...
  • #5
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    Разучаваха възникването на Лексус доста време:)
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    ТЕ ЩОТО СИТРОЕН ЦЪФНАХА И ВЪРЗАХА. ПЪЛЕН СМЯХ СА!
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това се ще се случи от догодина в статия не е написано правилно
  • #2
    Toni ( преди 9 години )
    Не знам какво са се отделили Ситроен от DS, след като за да достъпиш моделите от DS минаваш през сайта на Ситроен :D
fallback
Последни