fallback

Напълно обновеният Peugeot 508

Със своя флагман французите афишират навлизането си в класа на луксозните автомобили

Тагове: peugeot 508
fallback
  • #27
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма удобно място около шофьора подходящо да си сложиш телефона и се налага да го слагам в пепелника?Нещо за комфорт, возия, обезшумяване, видимост, управляемост, място в купето, колега - това са важните неща които очаквахме да споделите. Та пежака си е топ от всякъде, един демферен е 2 бона, една скоростна или едни умрели двигателчета еднодвенки от конглокенцията са в пъти повече!
  • #26
    До аз от анонимен ( преди 9 години )
    Екстра ти е колата, карай си я със здраве! По добра от новата няма, каквато и да била. Просто цените на Пасат и Мондео не са 15к над Пежото.
  • #25
    от аз до анонимен ( преди 9 години )
    Не че нещо ама моята е 39 хиляди с 140 коня дизел, мултимедия с блутут и usb, 12 сензорен парктроник, следене на мъртвата зона и от двете страни, електрическо сгъване на огледалата и още куп стандартни екстри дето ме мързи да ги пиша. Тоест е второ ниво плюс още две три екстри бонус.
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота и Хонда правят дизели, които поне 200 000 км нямат проблеми. На Мерцедес дизелите са също добри, както и на БМВ но само 6-цилиндровите.Така,че има производители, които все още държат до някъде на качеството.
  • #23
    Анонимен ( преди 9 години )
    До аз:Пежо 508 ентри - 37500Пасат - 41700Мондео - 43900Далеч са от 50к. Без да съм гледал екстрите, но принципно са идентични. Пасата е 125кс, Пежото 120 и Мондеото 160Далеч са Пасата и Мондеото от 50к :)
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    първо болшинството дизели без значение производителя имат проблеми с изброените неща - специфично проблемното при ПСА е демпферния съединителсъщо така кой производител в наши дни прави коли които да издържат над 200 000 кмтака че бих казал че ПСА са съвсем адекватни на конкУренцията на пазара в европа
  • #21
    Ъ ( преди 9 години )
    Ами продай го преди 200К км що се спираш от покупка па ти ся.... :))Пичовете как ше си направят таргетите до края на годината с такива като теб, отказвачи :))
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Цената е супер. Добре са е направили и изглежда прилично. Единственото нещо, което би ме спряло от покупка е надеждността. В това отношение са много зле. Дизелите са им икономични, но имат характерни слабости и те са ГНП, дюзи и турбо. На 150-200 000 проблемите започват. Другото кофти нещо е филтъра за твъди частици. Много често напомня за себе си че трябва да се чисти. Явно заради тези проблеми Пежата се продават евтино.
  • #19
    razgradski pop ( преди 9 години )
    какво унижение за френския шовинизъм...моделът е създаден по германска рецепта"...
  • #18
    аз ( преди 9 години )
    Плюсовете. За под 40 хиляди няма по изгодна оферта на пазара. Колата е на нивото на пасат или мондео за 50 и отгоре хиляди но струва 15 хиляди надолу.
fallback
Последни