fallback
Коментари ( 27 )
Напиши коментар
-
#17
Гледам доста хора са карали фейслифт на 508 тук. Много мнения, много нещо.Понеже карам първия фейслифт в бг регистриран в КАТ в началото на Септември да кажа аз какви са ми забележките.Багажника на седана ако е мокър и се отвори от ръба почва да капе вода в товарния отсек. Системата за следене на налягането в гумите не работи със заводската пълноразмерна резервна гума. Няма удобно място около шофьора подходящо да си сложиш телефона и се налага да го слагам в пепелника.
-
#16
Това е най-отчаяния ход на французите. Никой не ги бръсне. Горките!
-
#15
Задницата на седана ме дразни но не мисля че има по-добро като съотношение цена-качество.
-
#14
koнкyрираПолзвай символи смесени с латиница колега :)
-
#13
Съжелявам за спама, ама автоматичната корекция е забавна. Дори точките разпозна.
-
#12
к.о.нглокира!!!
-
#11
*конглокира вместо конглогира!Да не би да има някаква автоматична корекция?
-
#10
Пежо доста се излагат последните 10 години. Лежаха на стари лаври с 206 и до там. Това не може да се конглокира и със Ситроен С5, а дори е май и по-скъпо Пежото. Вътре е пластмаса, та дрънка. А този дисплей не можаха ли да го направят ПОНЕ ДВОЙНО ПО-ГОЛЯМ, все пак сме 2014! Другото ми харесва в дизайна. Дано да имат поне здрави двигатени, защото иначе единствено ще може да конглокира Дачия
-
#9
2 литра дизел, 180 коня и 6-скоростен автоматик звучи добре. На Пежата им е евтино обслужването. В този клас бих си взел Мондео, Пасат или Мазда 6.
-
#8
Единствения плюс на френските коли беше, че поне изглеждаха добре, дори красиво -и отвън и отвътре. Но явно и на това се слага край, като гледам как прилича на пробит, съшит с бели заварки германски леген...
11 - 20 от 27
първа < 1 2 3 > последна