fallback

BMW показа новите X5 M и X6 M

Кросовърите се предлагат с двигател, развиващ 575 к.с.

BMW официално разкри новите модификации на кросовърите си X5 и X6, които са доработени от спортното подразделението M GmbH. Двата автомобила ще се предлагат и с най-мощния двигател, поставян на машина на компанията със задвижване на четирите колела.„Новото BMW X5 M и новото BMW X6 M комбинират характерните признаци на успешните модели от семейството на BMW X – ексклузивността, здравината, пъргавината и пригодността за всекидневието – със специфичните за M High Performance претенции“, се казва в съобщението на компанията. Кросовърите се задвижват от нов M TwinPower Turbo мотор. Благодарение на иновативната си технология със свръхпълнене TwinScroll Bi-Turbo, разположен над двата блока цилиндри изпускателен колектор, системата VALVETRONIC и директното впръскване на бензина High Precision Injection, 4.4-литровият V8 двигател развива максимална мощност от 575 к.с., която е на разположение между 6000 и 6500 об/мин. Като цяло това означава повишение на мощността с 4% в сравнение с предишните модели. Още по-сериозно е увеличението при разгръщането на мощността на новия двигател. Максималният въртящ момент е 750 Нм, като той е на разположение в диапазона от 2200 до 5000 об/мин. В сравнение с предишните версии на X5 М и X6 М нарастването на въртящия момент е със 70 Нм или 10% повече от досега.Благодарение на промените в двигателя и нарастването на мощността му, двата кросовъра, които в серийното си оборудване разчитат на 8-степенна автоматична скоростна кутия M Steptronic с два съединителя, ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.Новите BMW X5 M и X6 M още на пръв поглед изразяват спортните си амбиции .Те се различават от стандартните версии по големите си въздухозаборници в предната част, страничните хриле с надпис на модел, характерните за М-моделите странични огледала с двойни стойки, типичната ауспухова система с четири тръби. Моделът BMW X6 М разполага и със заден спойлер. И двете машини също така се предлагат с 20-цолови алуминиеви джанти, а като опция могат да бъдат поръчани и 21-цолови.Интериорът също е подчинен на спортния характер на машините. Това се вижда от арматурното табло, кожения волан с алуминиеви лостчета за превключване на предавките, селектора и др. Като опция е достъпен Head-Up дисплей, който освен стандартните индикации предлага и специфична за М-версиите на BMW визия с индикатор за включената предавка, оборотомер и система Shift Lights.Снимки: BMW

Тагове: bmw x6 m bmw x5 m
fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ти как прецени, че немога да карам и откъде разбра, че е тройка дизел :)
  • #3
    до 1 ( преди 10 години )
    Това, че не можеш да караш, още по-малко да си позволиш такъв автомобил не значи, че са лоши. И моля те не сравнявай тройката дизел Х6 на чичо ти с М Power.
  • #2
    AmericanMuscle ( преди 10 години )
    Чалгарията е пълна.Ще се считат за яки машинки докато господата от Крайслер не им хрумне да трансплантират HELLCAT на Гранд Черокито си.
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Страааашна работа... и на първия завой си изхвърчал като тапа. Аре моляви се, карах Х6 - на прави участъци е супер, но наближили завой и скачаш на спирачките, оти отиваш в рЯката. Танк, за хора с много пари и малки чурки.
fallback
Последни