fallback

Следващият Volkswagen Golf ще премине на 3 цилиндъра

Хечбекът ще се предлага с 1.0-литров мотор с мощност 105 к.с.

Въпреки че седмото поколение на Volkswagen Golf излезе само преди 2 години, германският производител вече активно работи върху следващата му генерация. Тя трябва да дебютира през 2017 или 2018 г., като изданието Car се добра до някои нови подробности за проекта. Една от най-важните е, че хечбекът ще се предлага и с 3-цилиндров мотор.По данни на изданието, моделът ще получи "еволюционен" дизайн, който няма да се различава радикално от сегашния облик на машината. Осмият Golf ще бъде изграден на модифицирана версия на настоящата си модулна платформа MQB, като ще получи усъвършенствани системи за безопасност, както и нов информационно-развлекателен комплекс.За смъкване на разхода на гориво и за намаляване на вредните емисии СО2 при двигателите ще бъде използвана система Start-stop, както и технология за деактивация на част от цилиндрите. Скоростната кутия ще е 7-степенна с двоен съединител, като ще разполага с режим за движение по инерция. Самите мотори ще бъдат 3-и и 4-цилиндрови бензинови и дизелови, като най-малкият ще бъде с обем 1.0 литър и мощност 105 к.с. Най-големият ще е 2.0-литров, развиващ 190 к.с.Част от технологиите, използвани при следващия Golf, ще бъдат взаимствани от суперикономичния хибрид Volkswagen XL1. За да може моделът да харчи по-малко и да бъде по-екологичен, производителят от Волфсбург планира да направи и хибридна модификация, както и да използва електрически турбини за двигателите.Снимка: Volkswagen 

Тагове: volkswagen golf
fallback
  • #6
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    sledva6tiq downsizing i tehnologiq, vzeta ot xl1 6te e i dvigatel ot ducati...6to da go razrabotvame, kato go imame na gotovo...mai nemskiq injeneren genii krade ot jabarite, a!?
  • #5
    Анонимен ( преди 9 години )
    То хубаво, ама три цилиндъра са трудни за балансиране и отделно така напомпан ресурса му е някъде малко след гаранционния срок. Отделно седемстепенна и с двоен съединител ще е съмнително здраво, но определено скъпо за ремонт. За еволюцията в дизайна знаем, това не е изненада. Но ще изклатят отново няколко милиона клиента, то тва е ясно.
  • #4
    Анонимен ( преди 9 години )
    всъщност деактивацията на цилиндрите дори за 4 цилиндорвия двигател сваля разхода достатъчно, че да харчи колкото дизелов автомобил отпреди 10-ина години. Разбира се и въпрос на стил на шофиране, защото деактивацията не се случва постоянно...
  • #3
    Анонимен ( преди 9 години )
    значи скоро ще караме не коли а паркетни атв-та
  • #2
    Краси ( преди 9 години )
    Както са тръгнали работите с този "даунсайзинг", в скоро време ще стигнат и до V2 (или паралелки!) от мотоциклети, демек наистина всичко ново е добре забравено старо.Доколкото знам в сравнително новата серия NC на Хонда, двиателите са точно "срязани" на половина 4-цилиндрови от Сивик. А и Даймлер тези дни купуват дял в MV Augusta, така че...
  • #1
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тази технология за деактивация на част от цилиндрите не смятам че има смисъл при четири и по-малко цилиндъра.
fallback
Последни