fallback

Следващият Volkswagen Golf ще премине на 3 цилиндъра

Хечбекът ще се предлага с 1.0-литров мотор с мощност 105 к.с.

Въпреки че седмото поколение на Volkswagen Golf излезе само преди 2 години, германският производител вече активно работи върху следващата му генерация. Тя трябва да дебютира през 2017 или 2018 г., като изданието Car се добра до някои нови подробности за проекта. Една от най-важните е, че хечбекът ще се предлага и с 3-цилиндров мотор.По данни на изданието, моделът ще получи "еволюционен" дизайн, който няма да се различава радикално от сегашния облик на машината. Осмият Golf ще бъде изграден на модифицирана версия на настоящата си модулна платформа MQB, като ще получи усъвършенствани системи за безопасност, както и нов информационно-развлекателен комплекс.За смъкване на разхода на гориво и за намаляване на вредните емисии СО2 при двигателите ще бъде използвана система Start-stop, както и технология за деактивация на част от цилиндрите. Скоростната кутия ще е 7-степенна с двоен съединител, като ще разполага с режим за движение по инерция. Самите мотори ще бъдат 3-и и 4-цилиндрови бензинови и дизелови, като най-малкият ще бъде с обем 1.0 литър и мощност 105 к.с. Най-големият ще е 2.0-литров, развиващ 190 к.с.Част от технологиите, използвани при следващия Golf, ще бъдат взаимствани от суперикономичния хибрид Volkswagen XL1. За да може моделът да харчи по-малко и да бъде по-екологичен, производителят от Волфсбург планира да направи и хибридна модификация, както и да използва електрически турбини за двигателите.Снимка: Volkswagen 

Тагове: volkswagen golf
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    на тази снимка са показани всички фатални 7 грешки на фоксваген
  • #15
    Дошо ( преди 9 години )
    Нищо особено, типичен ВАГен.Грозен, скучен и на всичко отгоре нереално скъп.ВАГ, ще си остане просто една технологично-изостанала фирмичка на държавна помощ, предлагаща само нафтови печки.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Следващият модел ще е трицилиндров двутактов, а по-следващият,двуцилиндров двутактов,за да се върнат в годините, от които никога не са излизали технически.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Направо да подновяват Трабант и да слагат мотор с 2 цилиндъра, а на по-късен етап може и с 1 цил. да пуснат модел. пък, ако направят едноцилиндров хибрид, направо ще връща горивото в резервоара. Дори съм сигурен, че имат такава разработка, но не е пускат, защото няма още пазар за нея. Дори спират супер хибрида А8, който гори 2-3/100, че даже няма и толкова. Толкова са вече смешни и елементарни от ВАГ, че няма на къде. Само глупаците не го разбраха...
  • #12
    Уличен дрифтър ( преди 9 години )
    ФВ направо да слагат добрите двуцил. двигатели на "Дукати" (нали вече е тяхна) и хубавият дизайн на италианската марка-преди да са ги "понемчели" с уеднаквяващия дизайн на ФВ/Ауди
  • #11
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Българинът най-много го е страх да не се мине, нали?! :D Какво значи след 5 години ще се е обезценила, каското било скъпо?! Всичко ново се обезценява, но е НОВО! По твоята логика трябва да носим дрехи втора употреба и да купуваме уреди втора употреба! Новият автомобил е нещо страхотно, дано все повече българи имат възможност да си купуват нови автомобили!
  • #10
    sorry ( преди 9 години )
    Все по близо до Цвикау,ТАБАНТ 601,Спутник!
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, нови коли, ха-ха! След петата година: обезценка 50-70%, отделно 7-10 бона за каско и скъпо задължително обслужване и кво излиза, на пет години плащаш цяла кола и я хвърляш едва ли не. Та в БГ ще продължаваме да караме стари коли понякога на цената на скъп телевизор и това е. Лошото е че фирмите се изхитриха и ги правят вече чупливи за да няма такива тарикати като източния блок, т.е. да купуват ново и там, тоест и ние. Та в един момент ще караме Хускварни и ушите ще ни пукат.
  • #8
    Das Auto ха-ха ( преди 9 години )
    Даже са му много 3 цилиндъра, може да спестят още 2, или направо да вземат двигател от някоя косачка Huskvarna (примерно) . По този начин ще направят още икономии от Волфсбург. Те и без това пестят от всеки вложен материал...
  • #7
    Пацо ( преди 9 години )
    Всичко е заради новото поколение ИТ-специалисти. Тия са 90% ***, те са еко настроени искат колата да ги придвижва от А до Б. Това че е сандък и се чупи си е в реда на нещата, те също правят счупени софтуери и продукти които забиват постоянно. Направо да почват по 1-цилиндър да ги правят с 12 скорости и 8 съединителя. Глупва работа.
fallback
Последни