IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Huracan - новият бестселър на Lamborghini

Спортният модел реализира 3 000 продажби за само 10 месеца

Huracan - новият бестселър на Lamborghini

Новият бестселър на Lamborghini се казва Huracan. Наследникът на Gallardo предизвика истински фурор на пазара, като записа 3000 продажби за само 10 месеца, съобщават от компанията.
Huracan - новият бестселър на Lamborghini
Huracan при премиерата си в Женева. Снимка: Automedia.bg

Премиерата на Huracan се състоя през март тази година на автомобилното изложение в Женева, а продажбите стартираха непосредствено след това. Моделът явно се приема повече от добре, тъй като до днес е продаден в над 3000 бройки, 1/3 от които в САЩ.

Рекордният за Lamborghini резултат дава основание на компанията да предвижда сериозен ръст в продажбите си. За тази година се очакват около 3600 сделки, докато през 2013 година те са били 2121.

За да задържат интереса на клиентите, в Lamborghini вече подготвят няколко нови версии на Huracan. Първата от тях - Spyder, трябва да видим още догодина, а след нея очакваме модел със задно предаване и обичайната модификация Superleggera.

Предшественикът на Huracan - Gallardo, е най-продаваният модел в историята на Lamborghini. Той се появи през 2003 година, като за период от 10 години реализира общо 14022 продажби. Ако Huracan продължи доброто си представяне на пазара, то със сигурност ще подобри този рекорд.

Тагове: Lamborghini Huracan
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Технически погледнато колата си е чисто немска. Марка, маркетинг, история, дизайн -италиански.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    цвета може, ама боята едва ли. Само боята на това чудо е няколко пъти цената на гоуфа му.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бръмммм ( преди 11 години )
    Прилича малко на моят Голф
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 11 години )
    Абе като им гледам продажбите на Ламборгини дали няма контрол от швабите,а?Гюнтерите ако чакаха на ботушарите да си правят колите и да ги продават,Ламбо отдавна да са потънали в гьола,където си бяха.Вярваш ли германците да са налели няколко стотин милиона ойро в Ламборгини и да оставят италианците да се оправят сами? Все едно първо да спасят,а после да зарежат Бугати,Бентли или Дукати.Когато швабите дават пари контрола е адски.ВАГ затова са в голямата тройка,защото пари дават,но искат резултати.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    thebrainless ( преди 11 години )
    Викаш, добре че били немците да ги научат как се правят спортни коли а :) Те поради тази причина точат лиги все на италиански марки... Отделно не съм сигурен до колко немците контролират производството на италианците, не виждам AUDI или WV да вадят нещо дори доближаващо се до Ламборгини.Коунтач остава една от емблемите на Ламборгини, по-добра за каране сравнение с Авентадор...А ги делят десетки години разлика. countach vs aventador пиши у гугула
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 11 години )
    И на кого ли се дължи този успех? Май на един концерн,който се нарича VAG. Швабите ги извадиха от блатото,дадоха им инженери,които им направиха двигатели,купета,шасита,даже и боята им забъркаха.А на макаронаджиите им остана само да сглобят частите,да боядисат и да печелят.
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    Е, това е кола за чудо и приказ, а не като жълтурските измишльотини Трошльота и ***!
  • #2
    6 rate up comment 11 rate down comment
    razgradski pop ( преди 11 години )
    До RRE:с изключение на SEAT..
  • #1
    6 rate up comment 11 rate down comment
    razgradski pop ( преди 11 години )
    с изключение на SEAT..