Алиансът PSA Peugeot Citroen предвижда да се завърне на американския пазар през 2020 г. Това обяви в интервю за изданието Automotive News Europe Ив Бонефон, който оглавява луксозната марка на групата – DS..jpg)
По думите му целта пред алианса е през 2020 г. марката DS да се предлага в 200-те най-големи града на планетата. Сред тях са и 20-те най-големи населени места в Северна Америка.
„Целта ни е да направим DS глобален премиум бранд, а това просто няма как да стане без сериозно присъствие в САЩ – коментира Бонефон. – Вярно е, че в момента нито един от моделите на марката не отговоря на федералните стандарти на САЩ, затова ще трябва да поработим здраво.“
Марката Peugeot напусна пазара в Щатите още през 1991 г., като за последно продаваше на този пазар модела си 405. В началото на тази година новият шеф на PSA Карлос Таварес, който преди това работеше в Renault-Nissan, първи обяви, че алиансът обмисля завръщане на втория по големи пазар на планетата.
Снимка: Citroen


2