fallback

Volkswagen пусна всъдеходен Golf

Комбито Alltrack ще предлага избор от 4 двигателя

Компанията Volkswagen разсекрети всъдеходната модификация на Golf Variant, чиято премиера е насрочена за автосалона в Париж през октомври. Моделът, както и в случая с по-големия брат Passat, се казва Alltrack.Пътният просвет на автомобила е увеличен с 20 мм в сравнение със стандартния Golf Variant и вече достига 160 мм. Комбито има система за задвижване на четирите колела Haldex от пето поколение и електронна имитация на блокиране на предната ос.Всъдеходният Golf ще се предлага с 4 турбо-двигателя с 4 цилиндъра - един бензинов и три дизелови. Първият е 1.8-литров мотор с мощност 180 к.с., който ще позволи на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.8 секунди.Дизелите са с обем 1.6 и 2.0 литра, като по-малкият развива 110 к.с. и 250 Нм, а по-големият се предлага в два варианта - 150 к.с. и 340 Нм, и 184 к.с. и 380 Нм. Най-мощният мотор работи в комбинация с 6-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя и ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.8 секунди.Европейските продажби на Volkswagen Golf Alltrack ще стартират на началото на 2015 г. на цени от 29 260 евро.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen golf alltrack
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Субару е кола за много големи любители на марката!Такива, които дори пред себе си не признават каква грешка са направили!
  • #25
    Реалист ( преди 10 години )
    Защо се коментира незначителна марка като Субару в тема на световния лидер Фолксваген?! Колко човека познавате, които искат да си купят Субару?! Колко човека познавате, които имат Субару?! Колко човека познавате, които имат Субару и биха си купили отново Субару?! Хайде стига глупости!
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бавареца - баце 3.0 двигателя на субару е 245к.с. и голям седан като легаси 0-100 е за 7.4 сек. , а този двигател има и редица тунинг пакове, с които започва да лети направо.
  • #23
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Та с-мата "Халдекс" също е "имитация" на с-*** 4х4.
  • #22
    бавареца ( преди 10 години )
    щях да си купувам субару. с 3.0л мотор, 4х4 230кс.май беше. автоматик. като видях че ускорява 0-100 за 8 секунди и ми мина мерака - баси неграмотниците.
  • #21
    бавареца ( преди 10 години )
    субару не са толкова *** като вас и да го държат фиксирано на 50/50 защото като караш над 50км/ч това е безмислица. ам то в БГ всички сте многознайковци. ае марш да гласувате за болен и да ви станат заплатите 1к лв
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Subaru не е 50/50, а 40/60 в полза на задния мост.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кво ви боли шмайзера, при положение, че тия "offroad" версий се ползват, като градски комбита, с по-голяма катероспособност по тротоари и през зимата да си мислят хората, че е по-сигурно в автомобил 4x4 - само дето, за да е по-сигурно трябва да спира по-добре, а не да може да мине през калчица. Ай пийте по една ракия и да не ви пука, до вилата се стига и с предно през зимата.
  • #18
    thebrainless ( преди 10 години )
    При Subaru на ръчни скорости е 50/50, при автоматика варира от 90/10 до 50/50.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    баварец... ти май не си изтрезнел от Октоберфеста... Халдекс въобще си е разработка на шведите (тясно със Сааб) и марките плащат за ползването му в автомобилите си. 5-то поколение халдекс, елиминира закъснението на 1 и 2-ро поколение, благодарение на това, че електрониката вече е интуитивна и изчислява възможностите при съпротивление. Разликата при СУбару е че Халдекса може да вдига усилието като % на преден и заден мост електронно, а Субару доколкото знам държат фиксиран50/50 при ръчната версия
fallback
Последни