fallback

Toyota върна на пазара легендарен всъдеход

Land Cruiser 70 ще се произвежда в продължение на 1 година

Компанията Toyota реши да отбележи 30-годишнината от пускането в производство на легендарния си всъдеход Land Cruiser 70, като го върне на пазара в нов вариант. Автомобилът ще се произвежда през следващите 12 месеца, като ще се предлага със съвременните системи за безопасност, достъпни за машини от този клас.Трябва да се отбележи, че машината и до ден-днешен се ползва с огромна популярност в някои страни. В Япония нейното производство бе спряно през 2004 г. За пазара в Австралия обаче всъдеходът продължава да се произвежда и в момента.В Toyota ще пускат по 200 автомобила от модела всеки месец, като те ще бъдат сглобявани в завода в Йошивара и ще бъдат на разположение на дилърите на марката още в началото на следващата седмица. Land Cruser 70 ще се предлага в два варианта – пикап и SUV, като и двата ще бъдат с по 4 врати.Под капака на юбилейната версия ще бъде поставен 4.0-литров V6 двигател с мощност 231 к.с. и 360 Нм въртящ момент. Скоростната кутия е 5-степенна механична, а системата за задвижване на четирите колела е стандартна за модела. Като опции се предлагат лебедка и заключване на предния и задния диференциалПромени, макар и минимални, ще има и във външния вид. Това ще бъдат нова решетка на радиатора, нов капак и съвременни фарове. От двете страна на всъдехода ще бъде добавена и специална емблема, посветена на 30-годишнината на модела. Цената на SUV-версията ще бъде 34 600 щатски долара, а на пикапа – 33 700.Всъдеходът Toyota Land Cruiser 70 започна да се произвежда в Япония през 1984 г., като бързо си спечели популярност, благодарение на високата си надеждност и отличните си всъдеходни качества. За вътрешния пазар моделът бе оборудван с дизелови мотори с обем от 3.2 до 4.2 литра.Снимки: Toyota

Тагове: toyota land cruiser 70
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойотата е най-здравото МПС правено някога
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    А бе аз ловджия с Тойота не съм виждал. НАй-честите офроудки, които карат ловджиите са УАЗ и Г на Мерцедеса. Другото казват на първия кален коловоз е аут.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напишете в тубата Зверино 4х4 Екстрийм 2013 - 5 - Offroad Bulgaria И ще видите какво е офроуд машина. Това тука е някаква смешка, която най-много да прекоси суха и равна полянка. Поне да я бяха барнали в дизайн и интериор. А не да изглежда като извадена от склада, забравена от 20 години.
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    След новината Шефа на Сервиза на Тойота в Тексас:Нашите хубаво пускат тоя джип ама нещо казалили са за още монтьори и нови канали в сервиза. Че със сегашните модели работим на три смени с новите вече няма да има къде да ги отремонтираме. Сервиза се пука по шевовете.
  • #15
    Анонимен ( преди 9 години )
    Прав си Затапил си ме! След като писах, че Тойота не е печелила Париж-Дакар, ти ме затапи с moga da kaja samo edno,bmv x5,6.mercedes I drugite parketnici mogat samo da go duhat....no ne sa koravi kato toyota:-) Това може да е затапка само за албански реотан.Истината е че с такива утрепани модели, Тойота никога няма да спечелят офроуд състезание, единственото, което могат да спечелят Тойота е рекорд за сервизни акции, дефекти а и да не пропусна, приза за най-бавна обиколка на Нюрбургринг.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    hahahah вагенското фенче пак са го затапили милото ама и то не се дава де! голямо е *** ама скоро ше гризне дървото хахахахахаха!
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    Vupreki,che ne sum privurjenik na orizarkite,moga da kaja che jipovete na Toyota sa vurha,karal sum dosta ot tiah,kakto I drugi,moga da kaja samo edno,bmv x5,6.mercedes I drugite parketnici mogat samo da go duhat....no ne sa koravi kato toyota:-)
  • #12
    до Дошо ( преди 9 години )
    Няма ловджии с J70,Дошко! Личи си кой стои само пред комп-а. А и когато са се строяли хижите и заслоните,както и сега,не е идеята да ходиш до тях с офф-родъри. А днес можеш да отидеш през зимата до всеки ски център в България и с БМВ,Лада или Мерцедес. Както и във Франция,както и в Австрия,но точно ти няма как да знаеш това.Виж,ако поддържаш генераторите на високопланински станции,или релейни и ГСМ станции - трябва си оффродър-обикновенно УАЗ,ГАЗ или Дефендер/може и дискавъри за МТел/
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък Тойота не съм видял да печели Париж-дакар.От три години Мини печели, преди това 3 години ФВ Туарег, преди това Мицубиши Паджеро, Г-класата на Мерцедес,Пежо,Ситроен... Тойота няма. При камионите Камаз,Ман, при моторите Ямаха,КТМ,БМВ,Каджива.. При АТВ са Ямаха. Никви Тойоти, или не са толкова проходими или се скапват бързо на офроуд терен.
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    А бе аз ловджия с Тойота не съм виждал. НАй-честите офроудки, които карат ловджиите са УАЗ и Г на Мерцедеса. Другото казват на първия кален коловоз е аут.
fallback
Последни