fallback

Ето го и фейслифта на Peugeot 508

Седанът ще се предлага с ново поколение двигатели

Снимки на обновения седан Peugeot 508, чиято премиера е насрочена за автосалона в Москва по-късно този месец, бяха публикувани в изданието Auto Plus. От френската компания обявиха, че това ще бъде второто поколение на модела, но според експерти става дума за фейслифт на седана.Предната част на машината, за която се предполага, че получила новата платформа EMP2, е изпълнена в новия дизайнерски стил на марката. Челните светлини на седана разчитат на LED технология, като това се отнася и за фаровете срещу мъгла, дневните светлини и мигачите. Задните светлини са разположени по-хоризонтално в сравнение със сегашната версия.Новото Peugeot 508 е оборудвано със система за безключов достъп и стартиране на двигателя, електрическа ръчна спирачка, система за автоматично превключване на светлините от дълги на къси, четиризонов климатик и стереосистема JBL. Срещу доплащане клиентът може да получи датчик за следене на „мъртвите“ зони, както и камера за заден ход, която предава цветни изображения на централния дисплей.Линията двигатели включва бензинови и дизелови мотори от най-ново поколение. Сред бензиновите е 1.6-литров мотор с мощност 165 к.с., отговарящ на стандарт Euro-6. Той работи с 6-степенна механична скоростна кутия или автоматична трансмисия EAT6. Дизелите са представени от новите агрегати Blue HDi с обем 2.0 литра и мощност 150 или 180 к.с.Предвижда се и хибридна версия, която ще разполага със система за задвижване на четирите колела. В нейния агрегат ще влязат 2.0-литров дизел с мощност 163 к.с. и електромотор с мощност 37 к.с., който задвижва задната ос.Снимки: Auto Plus

Тагове: peugeot 508
fallback
  • #16
    Карам як ролвер.com ( преди 9 години )
    Детенцето с ролвера се изнерви! Най-вероятно е от пуберските години!
  • #15
    Добри Колев ( преди 9 години )
    Като я видях отпред си казах: Каква красота! Слязох надолу и видях колата отзад. О ужас. Как е възможно дизайнът отпред да е толкова изпипан, а отзад да изглежда като някаква китайска кола, с извинение на любителите на марката.
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе мухъл, не аз сравнявам Ровер 75 с Пежо 508, а хората, които само с това се занимават всеки ден! казвам ти тяхно мнение. Все тая дали вярваш или не. 75 има по-комфортна возия от дървеното окачване на Пежо. Пежо всъщност има два вида окачвания за моделите си и се предполага какво е нашето, макар това да е бивш тестови автомобил.
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    не са един и съши човек аз съм по-горния карам ситроен от 7 години и не смятам да сменям марката за моментапежо ремонтират ситроени и ситроен ремонтират пежа аз лично съм ходил в пежо 1-2 пъти като цяло съм по-доволен отколкото от сервиза на ситроен но пак не достатъчноза мерцедес че су чупят много спор няма а един приятел правеше проверки на сервиза на блакан стар и там положението е доста по-зле от при ситроен
  • #12
    Triforce ( преди 9 години )
    Последните 2 коментара са от един и същи точвек, защото:1. Пежо 406 втора употреба на незнайни километр и с незнаен брой собственици има ремонти (без масла и филтри) до 1000 лева за 3 години експлоатация, като при нова кола до 150 000 км. това е пълен абсурд!2. Пежо и Ситроен в София са две отделни фирми с два различни сервиза! Ама кой да знае, като никога не е влизал?Новите Мерцедеси се чупят повече от Пежо, бъди сигурен! Всеки ден ги гледам в един "сервиз на Мерцедес" в Казанлък!
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    сервиза на пежо/ситроен в софия поне е под всякаква критика в това спор нямаповечето които ходят там са се отчаяли от животааз също ги избягвам за това по-добре да се ходи при утвърдените от съответния форум на марката майстори макар че при по-новите коли и те не помагат много
  • #10
    Г.П. ( преди 9 години )
    Навремето си купих чисто нова 406-ца, беше уж страхотна кола. Ей не ща и да чуя за Френски *** вече, за 100к км. ходих 20 пъти по гаранция за глупости, къде ми ги признаваха къде плащах. После си взех 2г. върнат от лизинг Мерцедес Ц, 150к.км. само консумативи и някъв датчик за 50-тина лева. Сега пак търся някои 1-2г Мергел, че нов е доста пари. Но Пежо е посредствена кола, по добре Кия или Хюндай
  • #9
    Анонимен ( преди 9 години )
    според маркетинговите отдели пежо е по-високо позиционирания бранд НО почти винаги ситроените са били харесвани повече и по-луксозни. Странно ми е как ситроен не спират да вадят авангардни и интересни дизайни а пък пежо за първи път от много време насам вадят нещо интересно в лицето на това 508и двете марки привличат малко по-специфична група хора и за това не са много популярни като цяло
  • #8
    Enzo ( преди 9 години )
    Пежо и Ситроен са сериозни производители. Винаги са били. Особено Ситроен, който винаги се е считал за по-престижната и рафинирана марка от двете. Само хора, които не са карали читаво Пежо или Ситроен, могат да плюят по тези марки. Имат и сериозен технологичен принос към развитието на автомобилостроенето. За съжаление не същото може да се каже за дизайна. Последната наистина красива моделна гама на Пежо, бяха шестиците. Настоящите модели са недодялани и неизпъкващи на фона на останалите...
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поне лъжете с някой по достоверни факти а не кой къде може бие е карал някога в бъдещото! Тръгнал да сравнява ролвар 75 с пежо. Това че баща ти има такова нещо не значи е много читаво
fallback
Последни