IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първа снимка на новото Peugeot 508

Моделът ще получи платформата EMP2, сочат спекулациите

Първа снимка на новото Peugeot 508

Първа снимка на новото Peugeot 508 разпространи изданието Worldcarfans. Моделът трябва да бъде представен пред публика през втората половина на тази година.
Първа снимка на новото Peugeot 508
Към момента няма официална информация за новия 508, но спекулациите сочат, че в случая не става въпрос за фейслит, а за напълно нов модел. Peugeot 508 се появи през 2010 година и до момента не е преминавал през обновление.

Твърдението, че моделът ще получи ново поколение само четири години след премиерата си, звучи нелогично. Обикновено жизненият цикъл на автомобилите е по-дълъг. Изданието обаче се аргументира с факта, че френската компания вече разполага с новата си платформа EMP2, благодарение на която моделът 308 спечели титлата "Автомобил на годината в Европа 2014". Ако 508 получи въпросното ново шаси, то можем да очакваме автомобилът да бъде едновременно по-просторен и осезаемо по-лек, както и по-безопасен. Настоящият Peugeot 508 използва поостарялата платформа PF3, която стои и в основата на Citroеn C5 и Peugeot 407.

Освен по-модерно шаси новият 508 ще получи и обновен дизайн. Както се вижда от снимката новостите засягат както светлините и капака на двигателя, така и бронята и решетката на радиатора, която е заимствана от най-новите автомобили на Peugeot.

Всички подробности за Peugeot 508 ще станат ясни по-късно тази година, когато трябва да се състои премиерата на модела. Както и до сега той ще се произвежда в Рен, Франция за пазара на Еврпа и в Ухан, Китай от джойнт-венчъра Dongfeng-PSA. Твърди се също така, че новото поколение ще бъде позиционирано по-високо, което ще се отрази и на цените на модела.

Снимка: worldcarfans / terranismo.wordpress

Тагове: emp2 peugeot 508
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Приказки на хора които никога не се качвали в по новите модели имал съм 407 307 сега съм с 307 с лейс лифт. Дюзи турби как да не хвърлят като тея коли са на по 600 000км оня ден замерваха една 307 турбо и дюзите и бяха перфектни а колата е на 300 000 км прави сметка тея с проблеми на колко км или как са карани.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пежо правеха едно време здрави коли.Говоря за моделите 205 и 405,които съм имал.Имам познати с по-нови модели и всички се оплакват.Дизелите са им сравнително икономични,но хвърлят турбота и дюзи на поразия.От нафтата ли е не знам,но е факт.За Рената не мога много да кажа.Имал съм само Рено 19.Проблеми никакви не ми е създавала.Брат ми имаше Еспейс.Много комфортен автомобил,но от електрониката се оплакваше.Все нещо не бачкаше по таблото.Френските коли са горе-долу средно положение според мен.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Обаче тези китайци като пускат колите сташни фонове използва за снимката :D
  • #8
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Погледнете кои вкарват новите технологии във Формула 1 и тогава говорете. Добре че са Рено ;)
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Разгеле...убаво, след 10 години извращения.
  • #6
    11 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    франсетата не могат да правят коли, това не са кроасани, сори
  • #5
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Джони ( преди 9 години )
    Пежо имат и сполучливи модели.Много неща опират и до собственика, и до поддържката.
  • #4
    13 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахахаВсички са френски бангии!
  • #3
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре бре, Пижо има цизайн, возия, има яките дизели, а продават по-малко от ФВ?Защо?
  • #2
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да ама онова с п..а на капака си продава и си е на печалба, стана четвъртия по големина автомобилен концерн в света, а "истинската френска марка", завърши като европейско подразделение на Donfeng