fallback

Новото Mitsubishi L200 ще прилича на лек автомобил

Пикапът ще се предлага и в хибриден вариант

Първите сведения за новото поколение на пикапа L200 бяха разкрити от директора по маркетинг на австралийското подразделие на Mitsubishi - Антонио Принсипи. Пред изданието Drive той разкри, че компанията му ще тръгне по пътя, избран от Nissan, където решиха да комбинират черти на пикап и лек автомобил в новата Navara.„В последно време компаниите, предлагащи пикапи, се опитват да повишат техния комфорт и да подобрят управляемостта им. Същевременно производителите не забряват, че това са товарни машини, които трябва преди всичко да бъдат практични и подходящи за използване и при тежки условия“,коментира Принсипи. По неговите думи новото Mitsubishi L200 ще получинай-съвременните системи за безопасност и електронни асистенти. Подобреното оборудване и по-високия комфорт, според представителя на компанията, ще доведат и до незначително повишаване на цените на пикапа.Очаква се следващото поколение на модела да се предлага както с бензинови и дизелови двигатели, така и с хибриден агрегтат. Представеният на изложението в Женева през миналата година прототип на L200 – GR-HEV (на снимката), разчиташе на комбинация от дизелов двигател и електромотор. Той бе оборудван и с новата система за задвижване на четирите колела на Mitsubishi, която обединява в себе си елементи от трансмисиите Super Select 4WD и S-AWC. Премиерата на новия пикап на японската марка ще се състои на автосалона в Женева през март догодина.Снимка: Mitsubishi

fallback
  • #12
    L. ( преди 10 години )
    Явно не съм бил достатъчно конкретен - опитайте се да натоварите пералня отзад на пикапа. Първо я подигате на 1 метър викочина и после я поставяте на обратния наклон на платформата. Разтоварването е още по-голям купон. Без кран не го виждам как...
  • #11
    бъчваря ( преди 10 години )
    О майн Гот!
  • #10
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    ...porednata hapliva zaqdka! pisaneto na kirilica li te pravi zna4im!?
  • #9
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    mitsubishi imat i lancer evo v gamata si, a vw imat amarok...koi e po-dostoen za premium, a,i vaob6te, kvi ka kriteriite za vlizane v PREMIUM pazara!? otdavna pitam, no polu4avam samo haplivi zaqdki...
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чшш, я не критикувай най-високотехнологичните и премиум производители в света. Такива класики като Кюб, Цивикк Комби, LFA за 500к $ и GTR 1800кг спортист (тежи колкото S-класа..) няма никъде другаде. Това е върха в гамата на Японскиат инженерен гении. Истински качествен премиум, с изклучително красив и не-пластмасов припукващ интериор, имитиращ премиум до съвършенство!
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Днеска японците къртят с дизайн - не мога да си представя на кой шизофреник са му хрумнали идеите и за Cube и за това тука. Американцките имаха подобни модели ама преди 50 години ама там идеята беше друга.
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Отзад на нищо не прилича, дано отпред да е по-добре......съмнявам се!
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съжалявам Дами и Господа, но автомобилът е уникално красив.
  • #4
    ККК ( преди 10 години )
    Значи, ако ми направят едно такова със задно и натоваря една пералня отзад, ще мога да вдигам предница при всяко рязко подаване на газ :D :D
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото и да съм фен на японските автомобили и дизайн, това вече е съвсем грозно...
fallback
Последни