fallback
Коментари ( 30 )
Напиши коментар
-
#30
obi4at
-
#29
muhahahah verno e seliacite i *** nai-bi4at mercedes4e.
-
#28
Тука 90% сте с ментални увреждания. Баси разбирачите, хората докато си ги купуват нови тия коли ние плюеме пък после си взимаме 20г таралясник и викаме супер е.
-
#27
Грозен, колко да е грозен - като мине отнякъде и всеки се обръща да гледа и цъка с език...
-
#26
Дизеловият двигател е принципно по-икономичен от бензиновия, но доколко - това зависи от натоварването. Например, при високи натоварвания, дизела е 10% по-ефективен, докато при ниски натоварвания - 30%-40%, заради липсата на дроселова клапа и произтичащите от нея загуби от изпомпване на вакуум. Съответно един тестов цикъл с ниски постоянни натоварвания преекспонира предимството на дизела в сравнение с реалните условия.
-
#25
Абее като се замисля трябва да има и такива грозни автомобили които да ни ужасяват :)) Иначе би било твърде скучно само да се да цъкаме с език и да се възхищаваме :)))
-
#24
Ami toi kyde govori za benzinov be . Kazva ti hibriden! A hibrida e po-ikonomi4en ot dizela.Pone iaponskia takyv muhahahahah
-
#23
Съмнява ме да си инженер при това ти изказване. Дизеловият двигател Е по-икономичен от бензиновият! И няма нужда лобита или който и да е да нагласят резултатите от разхода. КПД-то му е по-голямо от това на бензиновият. Това го знаят и не инженерите. Според мен се правиш на интересен с този ник в желанието си да легитимираш омразата си към дизела.
-
#22
Само дето европейските чиновници измислят каквото лобистите им кажат. Сегашните методи за тестване са направени с цел дизела да дава по-добри резултати. Както и да е, към 2017 ще се въведе нов метод за тестване подобен на американския, но предполагам че дизеловото лоби пак ще се опита да го отложи колкото може докато европейците усвоят по-добре хибридните технологии на японците..
-
#21
Или ако отидете на тест направо ще ви хоспитализират.
1 - 10 от 30
първа < 1 2 3 > последна