fallback

Дефектни въздушни възглавници подведоха 7 производителя

Сервизната акция ще засегне над 4 млн. автомобила

Седем от най-големите автомобилни производителя стартираха мащабни сервизни акции на своите леки коли. При всички проблемът е един – некачествени въздушни възглавници, чийто пиропатрон може да се взриви без причина. Предпазните средства са производство на японската фирма Takata, съобщава USA Today.Щандът на Takata на изложението във Франкфурт. Снимка: Ройтерс В сервизната акция, която ще се проведе предимно на територията на САЩ, участват японските Honda, Mazda, Nissan и Toyota, германската BMW, както и американските Ford и Chrysler. Изтеглянето на автомобилите идва след искане от страна на Националната администрация за безопасност на движението на САЩ, която разполага с данни за нещастни случаи, свързани с неизправните въздушни възглавници.Няма точни сведения за броя автомобили, които ще бъдат засегнати от новите сервизни акции, но се очаква те да бъдат над 4 млн., съобщава Automotive News. Най-сериозно ще пострада компанията Honda – с повече от 2 млн. машини. От тях 150 000 ще бъдат изтеглени от пазара в Европа.Общият брой автомобили, отзовани заради неизправни въздушни възглавници на Takata през последните 5 години, ще достигне 10 млн., твърдят експерти. През пролетта на миналата година няколко японски производителя и BMW обявиха сервизна акция за 3 млн. свои леки коли, отново заради проблем с въздушните възглавници.

Тагове: takata
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е то вече всичко е ширпотреба. Да не мислите, че някой има файда да произвежда коли, които да държат по 15 години? А вероятно това е един от начините да накарат хората да си закупуват нови и уж по-безопасни автомобили.
  • #14
    L. ( преди 10 години )
    Що се чудите? Въпросните възглавници къде са произведени? Най-вероятно в изнесени бананови републики като нашата. Както може в Ямбол, Сливен и Търговище Язаки (японска фирма) да прави кабелни инсталации, насъбрали всички неграмотни малцинства на поточните линии, така и някъде по подобна схема се правят и възглавници.
  • #13
    . ( преди 10 години )
    Хаха, БМВ-тата и без това се блъскат за щяло и не щяло, сега поне е сигурно че са като катафалки.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    тея ги разправяй ,на бабите от твойто село......
  • #11
    Анонимен ( преди 10 години )
    И аз ходих, мен пък ми казаха "когато на вас ви е удобно". Легендите, че сервизите били претъпкани, са верни, ама на една друга марка от околовръстното, за която четохме по-долу.
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ми някои сме ходили, последно час ми дадоха за следващия ден, са змяна на консуматими. И паркинга си беше полупразен и халето също, имаше 5-6 чакащи колите си вътре.
  • #9
    туранага сан ( преди 10 години )
    Ако искаш,да ти дам телефона на приемчиците в Трашльота ,да им се обадиш за ремонт ,да видиш за кога ,ще ти запишат дата и час,ти ходил ли си там въобще за да говориш или само плямпаш колкото да не заспиш.
  • #8
    jey leno ( преди 10 години )
    Странно ,каква ли е средната възраст тогава на автомобилите в Бг,сигурно според Дошо-45-50 годишни?
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами хайде, разходи се до сервиза на Цариградско да видим колко коли има в сервиза и за какво точно са там - смяна на масла, накладки и чат-пат изгорели крушки на фаровете. И като отидем до сервиза на вагИнщайн на околовръстното, ще видим че каквото е там, е завинаги - всички са с проблеми, несъвместими с нормалната експлоатация на един автомобил. Айде направи 1-2 кръгчета на въздух около офиса и пак се върни на работното си място, слушителю на Порше България...
  • #6
    jey leno ( преди 10 години )
    Да ,бе я се разходи до сервиза в Трошлйота и ти гарантирам ,че вътре няма да има място за паркиране-говоря ти за този до Експото в София,хайде после мини през този на околовръстното Порше Изток,има си предоволно места,значи какъв е извода-джапанеските талиги се чупят -постоянно,това е факт.
fallback
Последни