fallback

Toyota показа водородната си кола

Моделът излиза на пазара през първата половина на 2015 г.

Най-големият производител на автомобили в света - японската компания Toyota, разпространи първите снимки на продуктовата версия на своя първи водороден автомобил. Toyota FCV, както се нарича машината, ще стъпи на пазарите през първата половина на 2015 г. Дизайнът на продуктовата Toyota FCV (Fuel Cell Vehicle) е почти аналогичен с този, който демонстрира концепцията със същото име, представена преди година. Моделът изглежда футуристично, като използва елементи от новия дизайнерски език на компанията. Размерите на FCV са дължина от 4870 мм, широчина от 1810 мм и височина от 1535 мм. Разстоянието между двете оси е 2780 мм., а според непотвърдена информация моделът разполага с мощност от 136 к.с. и използва доработено шаси от хибрида Lexus HS 250h. Автомобилът с водородни клетки се задвижва от електрическа енергия, придобита в горивната клетка при химична реакция между водород и кислород. Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути, като предоставят автономия от почти 500 км. Ускорението от място до 100 км/час отнема приличните за екологичен автомобил 10 секунди. "Вече 20 години работим върху проекта за автомобил с водородни клетки. Създадохме няколко прототипа, които предоставихме на клиенти за тест. Сега сме щастливи да представим и нашата първа масова водородна кола. Тя не отделя никакви вредни емисии, само чиста вода", споделят от компанията. Първият масов водороден автомобил на Toyota ще стъпи на родния си пазар през април 2015 година. В САЩ и Европа продажбите ще стартират през лятото на същата година. Към момента е известна единствено цената на модела за пазара на Япония - около 7 млн. йени, което е приблизително 50 500 евро.Снимки: Toyota

Тагове: toyota fcv
fallback
  • #56
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не можеш да мислиш, с това,което искаше да ме убедиш чрез копиране от уикипедия,че францужите са германци,аз те питам отново- българите афганистанци ли сме? И Гърция по-съвременна държава ли е от Германия щом има по-стойностна история и цивилизационни практики?
  • #55
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо стана като спора с дизеловия двигател на Тойота Версо. Спори, спори докато накрая нямаше на къде. Абе кажи не знам бе човек ама искам и аз нещо да напиша, вместо да спориш и сам да се закопаваш. Приеми че си пълна нула на всички теми и само слушай и се учи, вместо да пишеш лъжи. Аз боравя само с факти и доказвам, ти никога. Пишеш някаква лъжа и не я доказваш а спориш докато ти го докажат а трябва да е обратното. Не знам защо се напъвам да ти налея мозък, ти си спешен случай.
  • #54
    iaroslav stanchev ( преди 10 години )
    От къде тръгна,а до къде стигна спора.Абе хората пускат кола на водород,те чак до франките и вандалите стигнаха.Чакайте първо да започне да се продава,да се види дали ще става за каране,пък тогава спорете.Какво лошо има да се направи такава кола?И гориво има в изобилие и не замърсява.Само дето цената е висока,ама който има пари ще си вземе,който няма ще си кара нормална кола.Единственото лошо е,че производството и съхранението на водород е трудно,скъпо и опасно.Няма и станции за зареждане.
  • #53
    Анонимен ( преди 10 години )
    Историята е така омешана, че няма на къде повече. Прочетете какво е написал Йоаница на Папата, втория какво ме у отговорил и тогава обяснявайте кой какво бил създал!
  • #52
    Анонимен ( преди 10 години )
    Балдуин не е германец,а френска фамилия. Дъо Куртоа,какви германци са Дъо Куртоа? Кажи го на Французите ,че са германци ,или на Шведите и ще те изгонят от държавите си. То и българите сме произлезли от индо-иранците. Българите индо-иранци ли сме? Колко плоско разсъждаваш!
  • #51
    Анонимен ( преди 10 години )
    Рядко грозен автомобил, ако това е "футуристичният" дизайн, предпочитам класиката. Дано обаче технологията да се окаже успешна и да се наложи на пазара.
  • #50
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ми копирай уикипедиа. ЛАтинската империя няма един император германец! БаЛДУИН Е ФРЕНСКА ФАМИЛИЯ. оТ РОДА ДЪО кУРТОА, ТИ СИ ГО НАПИСАЛ. нИКАКВИ ГЕРМАНЦИ НЯМА В ЛАТИНСКАТА ИМПЕРИЯ,АКО МОЖЕШЕ ДА МИСЛИШ,А НЕ ДА КОПИРАШ САМО ОТ УИКИПЕДИЯ,ЩЕШЕ ДА СЕ СЕТИШ,ЧЕ ЛАТИНСКИЯТ НЕ Е ГЕРМАНСКИ,А РОМАНСКИ ЕЗИК.ЗАТОВА Е ЛАТИНСКА ИМПЕРИЯ С ГЛАВНО УЧАСТИЕ НА ФРАНЦИЯ.
  • #49
    Анонимен ( преди 10 години )
    Все германци Дошо, даже целия управляващ род на Латинската империя се води рода Хапсбурги които са германска аристократична династия. Няма да споменавам Англосаксонците, които управляват Англия Англите са немско племе от Angeln в днешна Германия а саксонците също немски племена от областа Долна Саксония в днешна Германия и Холандия. След този открит урок по история, смятам,че научи нещо и да не подценяваш германските племена. Дори са превзели любимата ти Византия и те правят кръстоносните походи
  • #48
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е те сумати императори и в източната и в западната за тракийци, ама си траете нали! Щото и ренесанса е тръгнал от тук, ама пак си траете нали? И кво като имат технология германците, от 500 години я имат, преди тва са яли спанак наедно с конете си! След 100 години ше ядат локум. И кво? Живота е колело, не го забравяйте ;)
  • #47
    Анонимен ( преди 10 години )
    Император Балдуин Фландърски от Фландрия фламандска общност - германско племе фламандци. След него управлява фрат му , след него Йоланда Фландърска след нея управлява мъжа и Пиер дьо Куртене, който пък е от областа Франкия, днешна Франция населявано от германските племена франки,Робер дьо Куртене син на Йоланда и Пиер, след него Балдуин втори брат на Робер, след него Филип дьо Куртене, който пък е негов син, след него управлява Катерина първа, негова дъщеря и т.н и т.н.
fallback
Последни