fallback

Toyota показа водородната си кола

Моделът излиза на пазара през първата половина на 2015 г.

Най-големият производител на автомобили в света - японската компания Toyota, разпространи първите снимки на продуктовата версия на своя първи водороден автомобил. Toyota FCV, както се нарича машината, ще стъпи на пазарите през първата половина на 2015 г. Дизайнът на продуктовата Toyota FCV (Fuel Cell Vehicle) е почти аналогичен с този, който демонстрира концепцията със същото име, представена преди година. Моделът изглежда футуристично, като използва елементи от новия дизайнерски език на компанията. Размерите на FCV са дължина от 4870 мм, широчина от 1810 мм и височина от 1535 мм. Разстоянието между двете оси е 2780 мм., а според непотвърдена информация моделът разполага с мощност от 136 к.с. и използва доработено шаси от хибрида Lexus HS 250h. Автомобилът с водородни клетки се задвижва от електрическа енергия, придобита в горивната клетка при химична реакция между водород и кислород. Toyota FCV има два резервоара за водород, които могат да бъдат запълнени за 3 минути, като предоставят автономия от почти 500 км. Ускорението от място до 100 км/час отнема приличните за екологичен автомобил 10 секунди. "Вече 20 години работим върху проекта за автомобил с водородни клетки. Създадохме няколко прототипа, които предоставихме на клиенти за тест. Сега сме щастливи да представим и нашата първа масова водородна кола. Тя не отделя никакви вредни емисии, само чиста вода", споделят от компанията. Първият масов водороден автомобил на Toyota ще стъпи на родния си пазар през април 2015 година. В САЩ и Европа продажбите ще стартират през лятото на същата година. Към момента е известна единствено цената на модела за пазара на Япония - около 7 млн. йени, което е приблизително 50 500 евро.Снимки: Toyota

Тагове: toyota fcv
fallback
  • #76
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами нека хейтърите да престанат да спамят в темите за японски автомобили и предполагам караници няма да има. Но тяхната наглост и нахалство провокират ответна реакция.
  • #75
    Анонимен ( преди 10 години )
    А стига се карахте бе, баси майката как не ви писва? Едно и също по цял ден ... Карайте каквото искате и се кефете, какво си губите половината живот по форумите...
  • #74
    Анонимен ( преди 10 години )
    Представи си,че просто имаш различни естетически предпочитания. Може да не ти харесва Лексус, но според мен той е идеалният седан в този клас. Не ми харесва БМВ, винаги ми изглеждат с прекалено нискокачествени табла и тапицерии,еднакви километражи като от 96-та година и като цяло нищо,което да ми хареса или да изглежда модерно.
  • #73
    Анонимен ( преди 10 години )
    Подобно мислене е характерно само за крайно дезинформираните субекти - те са убедени, че са информирани, като в същото време не са!Сядал съм в новия IS и, повярвай ми, на нищо не прилича - разхвърляно, без стил, изработено с качествени материали, които изглеждат некачествени. Това последното само японците го могат. Идеално си се описал. Ти си точният пример за това как един предубеден човек може да се убеди,че е прав и даже да убеждава другите в правотата си.
  • #72
    Анонимен ( преди 10 години )
    Знаеш какво имам предвид. Не възрастните клиенти на БМВ,които са много малко. Главната клиентска аудитория на бмв за млади шофъори,харесващи динамичното шофиране. Повечето доста първични.
  • #71
    Enzo ( преди 10 години )
    Дълбокото и непредотвратимо внушение, че си най-умен от всички, Triforce, разкрива огромни психологически проблеми с патологична етиология. Подобно мислене е характерно само за крайно дезинформираните субекти - те са убедени, че са информирани, като в същото време не са! Сядал съм в новия IS и, повярвай ми, на нищо не прилича - разхвърляно, без стил, изработено с качествени материали, които изглеждат некачествени. Това последното само японците го могат. *** седни, не зяпай само картинки в нета.
  • #70
    Анонимен ( преди 10 години )
    Водородните автомобили са най-екологичните. Водородът може да се добива чрез електролиза на водата, енергия за което се черпи или от възобновяемите енергийни източници,а може и чрез атомна енергия.Щом японците пускат автомобил на пазара, то той е премислен.
  • #69
    Triforce ( преди 10 години )
    Значи баща ми, който е инженер е с липса на интелект, така ли? Сигурно и чичо ми, който е електроинженер. Общо взето аз съм единственият НЕ-инженер в родата 2 поколоения назад. НЕ виждам как може да правиш такива гениални изводи за хората кой какво купува!Изложи се и то яката!
  • #68
    Анонимен ( преди 10 години )
    БМВ-то е по-евтино от лексуса в базовите си версии и затова се купува повече. Освен това бмв се купува от по-богати голфаджии,които искат да демонстрират липсата си на интелект.
  • #67
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма такова нещо като германски премиум.Премиумите са само японски и английски.Наистина Lexus IS няма допирни точни с БМВ3. По-пластмасови табла от БМВ никой не прави.Но Лексус е премиум,а бмв не, то е за по-богати голфадйии. Класата на Лексус и технологиите му са водещи в премиум класа.
fallback
Последни