fallback

Seat показа всъдеходно комби

Модификацията Leon- X-Perience ще се предлага с избор от 3 двигателя

fallback
  • #13
    иван ( преди 10 години )
    че японците правят добри оффроудър спор няма но субару кретат на края на опащкатав тези състезания всичко по колите е подложено на максимално изпитание и си личи ако нещо куца и на субару очевидно им куца спрямо ситроен, поло, и много често фокус
  • #12
    до иван ( преди 10 години )
    Хич не си губи времето да им обесняваш каква е разликата в 4х4 системите.Нито ще те чуят,нито ще те разберат.Почети и се посмей,утре ако имаш време пак и така,малко смях не е излишен.
  • #11
    иван ( преди 10 години )
    ако ще се ограничаваме само с исктински офроудъри къде слагате форестър до Паджеро, Джи класа и Уазка дори Ниваа при колите великото 4х4 на субару във WRC не съм ги виждал да вземат титла от 10 години, а ситроен които дори не вярвам сами да са разработили своето 4х4 има МНОГО титли, ВАГ също в момента къртят
  • #10
    до: анонимнико, ( преди 10 години )
    Чукча писател, а не читател!Прочете ли това:Говорим естествено за високопроходимо, а не 4х4, което се слага в спортните коли. или си коментираш ей така!Влез в който и да е офроуд клуб по света и питай кое 4х4 е най-доброто! Хората ще ти кажат. Те ходят по състезания и те знаят най-добре кое как се справя. Все пак, като се правиш на много компетентен ми кажи за по-добрите 4х4 от на Субару. Кой лек автомобил има по-добра система от тяхната, КОГАТО ГОВОРИМ ЗА ВИСОКОПРОХОДИМОСТ? Кой?
  • #9
    иван ( преди 10 години )
    ВАГ слагат 1.8 турбо с 225 коня на ауди тт още през 98-маи за какво да изпържваш двигателя да работи при 8000 за да може да тръгне. Това си е типично по японски и най-вече по тойотски да има макс въртящ момент при 6000 и макс мощност при 6500 а под 5000 да няма никой. и така да постигат конските сили
  • #8
    иван ( преди 10 години )
    сега ще ми кажете че импреса със стандартен просвет е по-проходима от кола с повичен просвет. Като гледах халдекс са направили чудеса за ЙетиЗа мен високото комби е по-добра идея от СУВ-а - аналогичен просвет и проходимост (спрямо масовите а не спряно доказаните офроудъри) по-красиво, не рядко и по-практично
  • #7
    zoom in ( преди 10 години )
    Явно е дошъл реда и на Сеат да получи технологията на първото поколение Allroad от 99-та. Което пък значи, че най-накрая ще видим второто поколение Allroad, преродено като Шкода :)
  • #6
    Manoel ( преди 10 години )
    "Това алди алроад ли е или алди Йети?" :D :D коментар на деня
  • #5
    пардон, ( преди 10 години )
    "Субару"
  • #4
    анонимнико, ( преди 10 години )
    Защо не се опиташ това с просвета да го обясниш на инженерите на МБ 4-матик,БМВ хд,на Ауди куатро,Порше турбо/4,4с,Панамера4/на Нисан ГТ-Р,Хонда Легенд,Ламборгини,Бугати и т.н.Субаро наистина бяха дълги години уникални със своята 4х4,но днес много други конструктори с нищо не им отстъпват.Напротив,системите им за задвижване са много по-модерни,по-ефективни и по-добри!
fallback
Последни