fallback
Коментари ( 33 )
Напиши коментар
-
#23
А факт за Сеат кога? Все пак статията е за Сеат. Дай факти де! А специално за Субару, ако искаш факти можеш да намериш. До утре да ти давм линкове няма да ми стигне времето. Много са, а и сайта не позволява и ги реже или мода ги трие. Пусни търсачката и гледай. Има и клипове.
-
#22
Basii kvai taq hlebarka,ve maina
-
#21
дам безсилието да си защитиш тезата избива в селяниядо тук един факт в полза на субару не съм прочел
-
#20
Иване, да те е.бе кой те фане!----------------------------май вече доста хора са го правили...........
-
#19
твоята логика е все едно да кжеш че бразилия е слаб футболен отбор нищо че имат 7 титли
-
#18
не съм казал че най-добрите коли в състезанието са най-добрите в ежедневиетотук става въпрос за 4х4 системи и аз давам примери за състезания където 4х4 е един от най-важните елементи за победаи можеш да го кажеш по човешки а не да псуваш като каруцар от безсилие да дадеш пример
-
#17
Иване, да те е.бе кой те фане!Колко коли си карал от състезания и колко си виждал да се продават по магазините? Брой на глас, за да чуем всички колко са!Правиш ли някаква разлика между офроуд и WRC? Май нещо ти куцат някой неща! Нещо за Рено примерно да кажеш? Те са добри да не кажа едни от най-добрите във Ф1. Е, и? Прави ли ги това добри в производството на коли? По твоята извънаредно *** и ограничена логика излиза, че тези, които са добри на състезанията са добри и във всекидневието.
-
#16
аз поне давам факти защитаващи моята тезати даваш само честната си думаа мога да дам и още един пример пежо/строен имат и не малко титли в париж дакар кажи че и в този случай каквото и да било 4х4 е достатъчно за победа. ако е така значи и паджеро - един от най-успешните в ралито автомобили има посредствено 4х4
-
#15
както казах те едва ли са го правили самино очевидно колата е по добреда субару имат 3-4 титли за 20 годни ситроен има 9 поредни
-
#14
освен това кажи на офроуд фен че кара СУВ и ще ти се смеятсув се кара по чакъл а не по 45 градусов наклон
11 - 20 от 33
първа < 1 2 3 4 > последна