fallback

Разкриха нови детайли за Passat

Презентацията на модела се появи в интернет

Допълнителна информация за новото поколение Volkswagen Passat разкри презентацията на модела, до която успя да се добере китайското издание Аutohome. От презентацията, за която Аutohome твърди, че е официална, става ясно, че следващият Passat ще се предлага с икономичен 1.6-литров TDI двигател със 120 к.с., който ще бъде базов в гамата от дизелови агрегати. По-големият 2.0-литров TDI ще се предлага в три версии - със 150, със 190 или с 240 к.с. Бензиновите двигатели ще бъдат представени от 1.4-литровия TSI, който ще бъде наличен във версии със 125 и 150 к.с. Както и от по-големите четирицилиндрови агрегати с обем 1.8 и 2.0 литра. Първият генерира 180 к.с., а второто предложение ще бъде налично с 220 или 280 к.с. Гамата мотори Всички изброени агрегати покриват нормите на стандарта Евро6, като освен това германската компания планира да предложи и хибридна plug-in версия на модела. Тя ще съчетава бензинов и електрически двигатели, като ще може да изминава само на електрическа енергия около 50 км. Общата автономия на този модел ще достига почти 1000 км., а изводът за зареждане в мрежата ще бъде позициониран под предната емблема на колата. Новите дигитални уреди Следващият Passat ще се изгражда на напълно нова платформа, за изработването на която са използвани алуминий и стомана с висока якост. Благодарение на това моделът ще бъде с около 85 кг. по-лек от настоящия Passat. Дължината на модела ще достига 4767 мм. Що се отнася до оборудването, автомобилът ще предлага електронни приборни панели, проекционен дисплей, масажиращи седалки, допълнителна развлекателна система за возещите се отзад пътници, система за автоматично паркиране и др. Премиерата на новото поколение Passat е насрочена за изложението в Париж през октомври, но от компанията вече обещаха, че след месец ще разкрият първите официални снимки на модела.Снимки: Volkswagen / Аutohome

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #34
    до галантния ( преди 10 години )
    Защо аз да съм ***, а ти не!Каква е разликата,че не мога да я схвана,освен,че аз не се "дуя" с кола с 450 на колелата?
  • #33
    до 6а13тт ( преди 10 години )
    Бръм-бръм-бръм! Добре,че е нет-а,да станеме "бързи и яростни"!Хайде,покарай още малко,че трябва после да хвърляш кофата и да купиш хляб!Добре,че поне училището свършва и ще можеш още повече да бръмчиш в нет-а! В мрежата е безопасно да вдигнеш и 300км/ч. със 20 годишен варел!
  • #32
    6A13TT ( преди 10 години )
    280 може и да са били НЯКОГА на коляновия вал - след две TD05, ковани биели, по-голям кулер и меден радиатор + малко магии по управлението на горивотo и въздуха резултата е на лице ;) Да не казвам че към момента е леко дефорсирана за да може да се кара нормално в града :)А да съм казал че искам да я продавам? Да си мислиш че се интересувам адски много от това каква стойност има колата ми според някакъв интернет-*** дето знае за нея точно нищо и половина? :)
  • #31
    6A13TT ( преди 10 години )
    Оф мале мъка...какъв 12так караш бре? Москвич ли? Сигурно на газ? Тракия, гонки, прегряваници...само като ти чета писаниците такъв смях ме напушва че няма на къде повече. Нямаш си на идея какво караш (ако нещо изобщо), тотално си нямаш на идея аз какво карам ама се правиш на интересен. Като си толкоз ербап слагаш едни 2к на масата правим една черта до Бургас и обратно и пак си говорим :)
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бях чувал за коли който прегряват със 140 км/ч. Ако караш с 200 дано те хванат куките преди да си убил някой, за твоя живот не ми пука ...
  • #29
    Пенко ( преди 10 години )
    аз пък карам Москвич и съм много доволен
  • #28
    до 6а13тт ( преди 10 години )
    И как е 450 на колелата,когато на изходния вал на мотора е 280!? Да не говорим колко от тези 280 коня вече не са ти под капака.И не бъди толкова самоуверен какви коли караме или гледаме на картинка!Твоята специални не представлява нищо особенно - без стойност е моето момче,без стойност! Я се опитай да я продадеш,да видим дали ще намериш някой,който да я купи.
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз пък една от колите която я карам е 12- так.Не знам колко е на колелата не ме интересуват и 400 метра гонки. Такива като теб на Тракия прегряват след 30-40км гонка с мен. Писна ми все да ви гледам как ви пушат колите. Големи ербапи на светофарите и на магистралата завират.
  • #26
    6A13TT ( преди 10 години )
    буахаха...мани че си и вярваш мамка му стара :) Комплексарите ги търси по-долу с изказванията за бензиностанциите - аз само отговарям при това със съвсем реален пример :) Само ще те светна че 530ките ги хапвам за закуска със "обикновенния" Galant шестак... За това дето го карам в момента само ще ти кажа че е 450 конЙЕ на колелата, пък ти си прави сметка дали съществуват такива 530ки :) А да - продължавай да си плямпаш за надежност и возия на коли дето си виждал само на картинка :)
  • #25
    до 6а13тт ( преди 10 години )
    Ти си бил много комплексирано ***! Точно ти имаш НЕПРОДАВАЕМ варел,харчещ 17/100 и вървящ по-малко от едно БМВ530д. Да не говорим,че ако все пак вдигнеш 160-170 км. вътре трябва да говориш със шлемофони.А возията е под всякаква критика,надеждността също.
fallback
Последни