IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.

Агрегатът има по-добро съотношение обем / мощност от този на Bugatti Veyron

Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.

Компанията Ford днес разкри най-мощната версия на своя 1.0-литров EcoBoost двигател. Новият агрегат разполага с мощност от 140 к.с. и ще се поставя на борда на две специални версии на модела Fiesta.
Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.
С обем от само 1.0 литра и мощност 140 к.с. нашият трицилиндров EcoBoost двигател има по-добро съотношение обем / мощност от двигателите, които задвижват хиперколи като Bugatti Veyron и Ferrari 458 Speciale, сочи информацията от Ford.

Това е най-мощната модификация на агрегата, който се предлага и във версии със 100 или 125 к.с.

Развиващият 140 к.с. EcoBoost ще се поставя, поне в началото, само на две специални версии на модела Fiesta. Едната се нарича Red, а другата - Black.

Оборудвани с този двигател, автомобилите ускоряват от място до 100 км/час за 9 секунди и развиват максимум 201 км/час. Средният разход на гориво е 4.5 л/100 км., а вредните емисии на СО2 - 104 г/км, твърдят от компанията.

Що се отнася до Fiesta Red и Fiesta Black, те се отличават от стандартните версии по специалните си цветове, спортните брони, 16-инчовите колела, страничните прагове и задния спойлер. В салоните на моделите пък е заложено на седалки в червено и черно, спортен волан и елементи в лъскаво черно.

Fiesta Red и Fiesta Black разполагат също така със спортно окачване, електрическо сервоуправление и 5-степенна ръчна трансмисия с променени предавателни числа.

Във Ford вече приемат поръчки за моделите, като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени през септември.

Тагове: ecoboost Ford Fiesta
0 от 500
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Д. ( преди 10 години )
    Това че двигателя е малък не значи че не e надежден! Има много зависимости а работния обем е най маловажната! Надеждноста зависи най вече от качеството на използваните материали и от устройството на мазителната уредба. Също и от качеството на горивото и маслото с което се кара.Според мен при добра поддръжка този двигател ще изкара 150 - 200 хил. км. без проблем а това е повече от достатъчно за кола от нисък клас която по принцип е направена да се кара 6-7 години и после да се изхвърли.
  • #2
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Никога не съм могъл да схвана концепцията на изтормозен малолитражен миксер с обем между 0.8 и 1,3.Преди четвърт век ланчия имаха една делта интеграле със 600-900 коня от 1,6 мотор.Средно по 50 коня на 50 кубически сантиметра-караш един сезон и я сменяш.Като евтини маратонки.Само че в тоя случай маратонките са 20 бона...Колко да са евтини?
  • #1
    20 rate up comment 3 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    колко им е живота на тези ЕкоБуст мотори, някой знае ли? 200 000 км могат ли да изкарат при редовна смяна на консумативи и нормално, ежедневно каране без постоянно юркане?