fallback

Ford напомпа 1.0-литровия EcoBoost до 140 к.с.

Агрегатът има по-добро съотношение обем / мощност от този на Bugatti Veyron

Тагове: ecoboost ford fiesta
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    hawkeyeТи да не хвърляш китайски боб или имаш кристална топка? Що не пуснеш едно тото! Може и там да познаеш нещо. Викаш колите като телефоните щели да станат хавата по голяма глупост не съм чувал. Между другото излязохте ли вече в лятна ваканция?
  • #12
    hawkeye ( преди 10 години )
    Вземам си бележка така е! Отговора на въпроса ти е следния: през 2025 год автомобилите ще се сменят толкова често, колкото се сменят смартфоните /средно веднъж на 2-3 год/ следователно, ресурс на двигателя максимум 200 000 км. Защо ти е здрав автомобил, след като ще те омръзни още след първата година и ще мечтаеш за нов. Все пак се налага модела на разхищение водещо до икономически растеж на вече развитите държави, които са и основни автомобилостроители.
  • #11
    До:hawkeye ( преди 10 години )
    Зелената стратегия не се отнася за конете, а за това какво излиза от ауспуха. Българската стратегия е сбъркана в това отношение и определят данъка върху конете, което е голяма глупост. В белите държави се гледат обем на двигател и изгорели газове, което е правилното. Въпрос:Което замърсява повече? 1. Двигател 1.0 със 140к.с.2. Двигател 2.0 с 100к.с.За малките двигатели не си съвсем прав. Когато са атмосферни могат да издържат много, но с принудително пълнене нещата са съвсем различни.
  • #10
    ha ha ( преди 10 години )
    140 коня, при това леко купе и от 0 до 100 само за 9 секунди си е направо "мъртвец"
  • #9
    новвнос доноввнос ( преди 10 години )
    пишем и други неща, 117.000 РЕАЛНИ ! НОВ ! НОВ ! НОВ ! фабрично нов автомобил, пълна сервизна история, карана е от възрастна жена докторка
  • #8
    новвнос ( преди 10 години )
    имал съм шанс да тествам това, безкрайно разочарование, при адекватно шофиране разхода е 11-12/100 а вървенето е много слабо
  • #7
    hawkeye ( преди 10 години )
    Да вметна още нещо! В така наречената "зелена стратегия" на ЕС до 2025 год. ще се гони ускорено намаление на вредните емисии на територията на съюза. В този контекст всички МПС-та, които са над 100 к.с. ще се облагат с акциз за всяка допълнителна к.с. Плавно и прогресивно ще се увеличават и другите разходи свързани с притежаването на МПС, което не е електомобил или хибрид. Ето защо водещите автомобилостроители днес правят такива двигатели.
  • #6
    hawkeye ( преди 10 години )
    Уважаеми младежи, това, че двигателя е хил. кубика не значи, че ще изкара едва 200 0000 км, един двигател се прави днес да има ресурс поне 1 млн. км. Лака ще падне, боята ще избелее, пластмасите ще пожълтеят и колата ще има неугледен вид, но двигателя при правилна експлоатация ще има ресурс до изгниване на шасито. Карах шкода 105Л т.е. 1000кубика, даващи мошност 36 к.с. 30години, повярвайте ми колата имаше вид на бричка, двигателя все още работи като генератор за ток на вилата.Поздрави симпатяги
  • #5
    До нововнос ( преди 10 години )
    Ами ще разбереш след 10 години като отидеш да си вземеш форд с такъв двигател нов вностот Горубляне на "реални" 120 000км.
  • #4
    Иван ( преди 10 години )
    заменям Ford red за бугати вейрон
fallback
Последни