fallback

Mercedes показа обновеното семейство CLS

CLS и CLS Shooting Brake вече ще се предлагат с "умни" фарове

fallback
  • #26
    Турбо ( преди 9 години )
    и още нещо, новите мотори на почти всички ( читави ) марки в това число не влиза тойота, предлагат дори в малките си мотори голям момент в много ниски обороти и обортния диапазон в който колата има голяма тяга е много по голям от този на двигател на 5+ годиниТози V8 от статията има 800Нм от под 2000 до 4500 оборота, това прави колата много по пъргава и лесна за управление
  • #25
    Турбо ( преди 9 години )
    Факт е, че първото поколение преди фейса дори 500 е с доста ниска литрова мощност, но бенц дръпнаха брутално много за последните 2-3 години и са вече много в час ! по всички тестове масово хората са изумени от динамиката им, която не е за сметка на комфорта. Имат едни от най надеждните и рафинирани дизели на пазара, не толкова мощни като БМВ, но определено по надеждни. А новите V8 с турбо нагнетяване няма какво да ги коментираме никои от тук скоро няма да кара такъв :)
  • #24
    Анонимен ( преди 9 години )
    Факт е че за момента не можеш да си вземеш нищо прекалено добро от тях ако искаш да караш прилично мощна кола освен може би Evo, (като се има предвид че 9ката е по-гот). За сведение не съм хейтър на Мерцедес напротив, не случайно съм проявил интерес към новината - преди 2г почти си бях купил първо поколоение CLS 500, но се отказах защото ми е тромав и само със задно. Това от статията обаче за мен бледнее пред първото поколение на колата и все още тежи безобразно...
  • #23
    6A13TT ( преди 9 години )
    Аз имам и един такъв който се опитвам да продам от известно време.При теб явно нещо хич не е наред с двигателя колега... повдигачи, гумички али бали... моя пипа но незначително малко при все че е на над 210к км. VR-a поне моя няма такъв проблем, но пък и той е на смешно малко километри за годините си...
  • #22
    Перфоратор Билетов ( преди 9 години )
    Абе, а я кат си толкоз вещ ми кажи, човек с паре като иде в магазина каква кола може да си купи от мицубиши ? А ? някога това е било гордостта на диаманта, ами сега ? какво ще му дадат ? Отиваш за кола тръгваш си с климатик ! Е това може да стане
  • #21
    до6А13ТТ ( преди 9 години )
    Галант карам 6А13 с допотопен 4 степенен автоматик, та знам за какъв разход на масло става на въпрос почти като при трабантиньо
  • #20
    6A13TT ( преди 9 години )
    Само ще подхвърля че да се разбиеш в дърво точно със VR-4 трябва да си или голям левак или да правиш тотални глупости - активни дифове али бали. Мицубишита съм карал предостатъчно включае последното Ево - предишното по ми харесва, Галанта го взех защото предпочитам V6. За пътуването пътувал съм със въпросната кола тамън няколко пъти на дълго - няма от какво да се оплача. За по-долния - що не се похвалиш ти каква косачка караш че май смяната на масла на половин година за 300лв ти се вижда скъпо..
  • #19
    Лютфи до доктор ( преди 9 години )
    Има ги има ги, никак не са лоши колите, но са мноооого далеч от класата на бенц те не се и опитват, просто в БГ има всезнайковци дето сравняват кон с кокошка. Иначе Ево 7,8,9 и до сега са невероятни автомобили за а удоволствие и спорт, то и цените им го показват 10г Ево под 25-30.000лв няма на пазара
  • #18
    Параход Парников ( преди 9 години )
    VR4 е страхотен автомобил с чудесна фаца, но за времето си е бил връх, днес са малко по различни критериите, и японците нямат наследник на VR4, скоро няма и да имат, просто са се насочили към по бюджетни решения. Колкото до статията автомобила и преди фейса беше престъпен разкош, а сега е направо мечта
  • #17
    доктор ( преди 9 години )
    Това да си хвалиш Митцубишито си е направо диагноза.Между другото,произвеждат ли се още,или и те отекоха при Ланчия?
fallback
Последни