fallback

Войната на лазерните фарове продължава

Audi се опитва по всякакъв начин да отнеме лидерството на BMW

„Войната на лазерните фарове“, както е наречено съревнованието между водещите германски производители в премиум сегмента - BMW и Audi, продължава с пълна сила. Ръководството на компанията от Инголщад не успя да преглътне предимството на конкурента си, който първи пусна на пазара автомобил с такива светлини – BMW i8, и направи своя ход. В сайта на Audi във Facebook се появи съобщение, че суперколата R8 LMX е най-бързият автомобил с новата технология.От компанията не уточняват какво разстояние осветяват лазерните фарове при R8 LMX. Знае се обаче, че при концептуалния модел Audi Sport quattro Laserlight Concept, показан на международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас, те светеха на 500 м. При BMW i8 разработените от фирмата Osram фарове осветяват на 600 м.Самото изявление на Audi не може да бъде оспорено. Купето R8 LMX разполага с 5.2-литров атмосферен V10 двигател с мощност 570 к.с., който позволява максимална скорост от 320 км/ч. При хибридното BMW i8 тя е ограничена по електронен път на 250 км/ч.Освен това моделът на Audi е първият автомобил със задвижване на четирите колела, който разполага с лазерни светлини. А също така е и моделът с такава технология, предлагащ най-добро ускорение от 0 до 100 км/ч. При R8 LMX то става за 3.4 секунди, докато при BMW i8 времето е 4.4 секунди.Снимки: Audi     

Тагове: BMW i8 audi r8 lmx
fallback
  • #40
    VAYK ( преди 10 години )
    Друго нещо, като правиш неуместни сравнения е да знаеш че АУДИ не са измислили 4х4 та БМВ едва ли не да вземе нещо от тях, различни 4х4 системи е имало достта отдавна, но със сигурност другите марки не само АУДИ взеха идеята за очертаните дневни светлини от БМВ :)
  • #39
    VAYK ( преди 10 години )
    преди години нямаше LED и бяха очертани кръглите фарове на БМВ с реотани! На по късен етап дойде LED промени се и осветяването на четирите кръга! Ако излезне нова технология ще я внедрят, но пак с нея ще очертават 4 фара, докато Ауди няма никога да могат да спрат да си променят формата на дневните светлини, защото идентичността им не е като на БМВ! По въпроса за 4Х4.....БМВ не са видели никакво 4х4 от АУЛДИ, правят го защото на пазара има търсене и системата при тях е доста по различна!
  • #38
    ПриУс! ( преди 10 години )
    Я сега пак обяснете как Ауди 750 кс. бие Тойота 1000 кс. на 24 часа Льо Ман?
  • #37
    Анонимен ( преди 10 години )
    Vorsprung durch Technik
  • #36
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Естествено не гледах цялото състезание но кола 2 AUDI има най висока средна скорост и най бързата обиколка, въпреки, че беше повече от час сумарно в питстопа.
  • #35
    speedart ( преди 10 години )
    Ауди R18 e-tron quattro.....Мощност на двигателя с вътрешно горене 537 к.с....Мощност на хибридната система 230 к.с.......Порше 919 Hybrid...Мощност на двигателя с вътрешно горене > 500 к.с...Мощност на хибридната система 250 к.с.....Тойота TS040 Hybrid......Мощност на двигателя с вътрешно горене 520 к.с....Мощност на хибридната система 480 к.с.....МАЛКО ТЕХ. ХАР...ИЛИ ЗАЩО ТОЙТАТА ВЪРВЕШЕ МАЛКО ПОВЕЧЕ..
  • #34
    speedart ( преди 10 години )
    Честита 13-та победа на Ауди в най-тежкото съзтезание 24 часа на льо ман....въпреки двойно по-мощната хибридна система на Тойта , Ауди показаха издръжливост достатъчна за победата...
  • #33
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Токущо завършиха 24те часа на Льоман.1во и 2ро място за AUDI въпреки новия регламент.Порше до около час преди края баха 3ти-не знам какво им се случи.Видя се, че само с маркетинг и гигантски бюджети Тойота не прокопсват нито във F1 нито в 24те часа.Моля ЯПОНЦИТЕ живеещи в България(пишешщи тук):Шапкиии...долу!
  • #32
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лазерните фарове са за хора с мания да са с най-новото.Дали е толкова функционално,надеждно и добро не ги вълнува.А и цената сигурно ще е доста солена.Да не говорим,че са много сложни.Имат призми,лупи,огледала,2 модула -зточник на светлина и лазерен модул.Не се казва и колко часа и дават да светят.Според мен LED-светлините са най-оптимални.Практически те надживяват колата.Дават им около 50 000 часа светене.По-леки,по-прости,по-евтини,доказали се вече.Дават им 300 м. осветеност пред колата.
  • #31
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Това са глупости - важното е фара да свети добре а не да е лесен за смяна. За смяната да му мислят тези в сервиза. Съвременните коли автоматично компенсират изгоряла крушка с друга. Ксенон да изгори е много голяма рядкост и много преди да изгори започва да свети с лилава светлина. Предполагам, че при LED и лазерните това е още по голяма рядкост.
fallback
Последни