fallback

Войната на лазерните фарове продължава

Audi се опитва по всякакъв начин да отнеме лидерството на BMW

„Войната на лазерните фарове“, както е наречено съревнованието между водещите германски производители в премиум сегмента - BMW и Audi, продължава с пълна сила. Ръководството на компанията от Инголщад не успя да преглътне предимството на конкурента си, който първи пусна на пазара автомобил с такива светлини – BMW i8, и направи своя ход. В сайта на Audi във Facebook се появи съобщение, че суперколата R8 LMX е най-бързият автомобил с новата технология.От компанията не уточняват какво разстояние осветяват лазерните фарове при R8 LMX. Знае се обаче, че при концептуалния модел Audi Sport quattro Laserlight Concept, показан на международното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас, те светеха на 500 м. При BMW i8 разработените от фирмата Osram фарове осветяват на 600 м.Самото изявление на Audi не може да бъде оспорено. Купето R8 LMX разполага с 5.2-литров атмосферен V10 двигател с мощност 570 к.с., който позволява максимална скорост от 320 км/ч. При хибридното BMW i8 тя е ограничена по електронен път на 250 км/ч.Освен това моделът на Audi е първият автомобил със задвижване на четирите колела, който разполага с лазерни светлини. А също така е и моделът с такава технология, предлагащ най-добро ускорение от 0 до 100 км/ч. При R8 LMX то става за 3.4 секунди, докато при BMW i8 времето е 4.4 секунди.Снимки: Audi     

Тагове: bmw i8 audi r8 lmx
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Представям си вече китайски лазер, който заслепява всичко в рамките на 500-600 метра напред.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вече ще има коли и джедай....
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Каскен, махни тази каска, че ти пречи да мислиш, или ....Може би ти помага, при теб не е ясно как е
  • #7
    До Любопитен ( преди 10 години )
    Картинката показва, че колата има три вида фарове:1. Светодиодни с нисък лъч на светене2. Светодиодни с висок лъч на светене3. Лазерни - така наречените дългикато следствие, трите лъча светлина се смесват при включени "дълги"
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    ВАГ и техните пропагандни партенки... голямата новина.. Добре че са OSRAM да ги разработят, че да могат немските премиуми да се бият в гърдите кой е по-технологично бърз да ги купи.
  • #5
    FenIX ( преди 10 години )
    Ауди са се впрегнали че някой ги бие на тяхната територия - крушки и светлинки и да не останата по-назад - ама наща кола с тия лазерчета е най-бързата. И кво от това? Нали се сравняват лазерни светлини и на БМВ са по-добри и първи ги изкарват на пазара пък на какво ще ги сложат е тяхна раобота. Смешна работа.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колата отгоре на снимката е много добра пък фаровете кои били първи не ме грееее.
  • #3
    Любопитен ( преди 10 години )
    Б***си и идиотщината...При нощно каране винаги бих предпочел фаровете да осетяват така, както ЛЕД-овете на показаната графика.Няма да обяснявам защо - малцината шофьори тук ще ме разберат :)
  • #2
    главен счетоводител ( преди 10 години )
    Като гледам може да кажат, че е и най-синия автомобил с лазарни фаров, после може и най-зелен, червен и т.н. да има. Тази новина сигурно е шега!!!
  • #1
    АЛДИ! ( преди 10 години )
    Тия са големи смешници!
fallback
Последни