fallback

Стартираха доставките на BMW i8

Първите клиенти в Германия получиха ключовете от колите си

Първите собственици на BMW i8 в Германия получиха ключовете от своите автомобили, съобщават от компанията производител. Събитието се състоя в BMW Welt в Мюнхен, а автомобилите предаде лично Роланд Крюгер, ръководител на продажбите на BMW Group за Германия.„През ноември миналата година тук, в BMW Welt, ние посрещнахме първите клиенти на BMW i3. Днес ние продължаваме историята на успеха на BMW i заедно с първите осем клиенти на BMW i8. Като „първият от новото време” BMW i8 съчетава устойчивата конструкция с изработена от карбон каросерия и мощно Plug-in хибридно задвижване.”, каза Роланд Крюгер.С първите официални доставки на i8 компанията BMW се превърна в първата, която предлага на пазара лазерни светлини. От конкурентната Audi също анонсираха такива светлини за модела си R8 LMX, но той ще бъде доставен до първите си клиенти през лятото.Въпросните лазерни фарове на BMW i8 се предлагат като опция. Те осигуряват обсег на дългите светлини до 600 метра, като са с 30% по-икономични от LED фаровете, с каквито се оборудва серийно i8.Доставките на BMW i8 на останалите пазари ще стартират през юни.Подробна информация за BMW i8 вижте ТУКСнимки: BMW

Тагове: bmw i8
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японците като изкарат кола като тая и да изглежда така, елате ми се обадете. За 918 Spyder изобщо няма да говорим, там нивото на техника и технология е недостижимо за дръпнатите.
  • #14
    нали?? ( преди 10 години )
    Както и да го гледате БМВ до няколко години стават нумер 1. Ваксинираните Японски кокошки като тези тук дето пишат се стопяват в пространството...и те така вика му се еволюция. хъ
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ако пък наистина си мислиш че немци могат да се сравняват с японци в областта на силова електроника, значи си пълен безхаберник. Но, то пък нямаше да си немско фенче ако беше поне малко информиран...
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не мога да повярвам какви простаци има тук да не знаят,че Японците от 15год пройзвеждат хибриди и са номер 1 в света.Германчетата от БМВ се обединиха с Тойота с цел да получат наготово технологията.А в замяна на това дават дизели на Тойота за изостаналите държавици като нашата.
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Не знам какво ако не бяха Тойота, но със сигурност ако не Бяха БМВ Тойота нямаше и да мечтае за Хибриден Лексус ЛФА. "БМВ като са такива спецове в хибридите, защо не се пробват не ЛьоМан? Само че там Тойота мачка наред хибридите и на Порше и Алди, за да няма съмнение кой е технологичния лидер при хибридите и кои са технологичните копирачи. Хе-хе!
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Немските марки пуснаха led drl в автомобилите си през 2006та, японците през 2011."***, белия светодиод е дело на японец - Shuji Nakamura от Nichia Corporation. Немците просто са били най-бързи в намирането на доставчик да им направи фарове. Всичките им "иновации" на немците са такива, особено в силовата електроника необходима за хибридите напоследък.
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам какво ако не бяха Тойота, но със сигурност ако не Бяха БМВ Тойота нямаше и да мечтае за Хибриден Лексус ЛФА. Добре че БМВ направи и8, че японците да разберат как се прави хибрид. Че чак решиха да вземат това И8 и да го пуснат с емблема Лексус ЛФА. След като БМВ представи за първи път и8, няколко месеца по-късно тойота ги помоли да си сътрудничат. И виждаме, вече дизелови двигатели на БМВ във Тойота Версо, както и Toyota FT-1 която ще е на базата на БМВ Z4 с двигател от X6 ActiveHybrid с 485к.с. Новия ЛФА, който ще използва хибридната технология на БМВ i8. БМВ са си на супер далавера, продават си продукцията на килограм а иновативната Тойота се фука навсякъде, че вече не продава буклуци а под капака и мърка немска технология.
  • #8
    Баровеца ( преди 10 години )
    Може би след 5 години ще видим и тойота/лексус с лазерни фарове. Както знаем те са малко бавни в копирането. Немските марки пуснаха led drl в автомобилите си през 2006та, японците през 2011. Немците и форд европа пуснаха почти всичките си екстри от високия клас за супермини колите си през 2010та, японците реагираха през 2013. Така че айде стига с тези изостанали японци, имат един приус и с това се изчерпа приносът им към автомобилостроенето...
  • #7
    6to za otrepki ...tc ( преди 10 години )
    Японците има да копират ли копират от това...
  • #6
    група - Хъ ( преди 10 години )
    хеи измисленяк това няма съперник бре,няма да му се смогва на поръчки,а пък ти ако го видиш отблизо ше си изядеш... скъпо им било такова им било онакова.да не е правено за *** като вас.Бас лова че ше има повече продажби от технологичния ГТР или??
fallback
Последни