fallback

Стартираха доставките на BMW i8

Първите клиенти в Германия получиха ключовете от колите си

Първите собственици на BMW i8 в Германия получиха ключовете от своите автомобили, съобщават от компанията производител. Събитието се състоя в BMW Welt в Мюнхен, а автомобилите предаде лично Роланд Крюгер, ръководител на продажбите на BMW Group за Германия.„През ноември миналата година тук, в BMW Welt, ние посрещнахме първите клиенти на BMW i3. Днес ние продължаваме историята на успеха на BMW i заедно с първите осем клиенти на BMW i8. Като „първият от новото време” BMW i8 съчетава устойчивата конструкция с изработена от карбон каросерия и мощно Plug-in хибридно задвижване.”, каза Роланд Крюгер.С първите официални доставки на i8 компанията BMW се превърна в първата, която предлага на пазара лазерни светлини. От конкурентната Audi също анонсираха такива светлини за модела си R8 LMX, но той ще бъде доставен до първите си клиенти през лятото.Въпросните лазерни фарове на BMW i8 се предлагат като опция. Те осигуряват обсег на дългите светлини до 600 метра, като са с 30% по-икономични от LED фаровете, с каквито се оборудва серийно i8.Доставките на BMW i8 на останалите пазари ще стартират през юни.Подробна информация за BMW i8 вижте ТУКСнимки: BMW

Тагове: bmw i8
fallback
  • #35
    ;) ( преди 10 години )
    тия бмв отдавна имали хибриди а оризови фенове??
  • #34
    до посеркото под мен ( преди 10 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=1hhh_tTp51E ако ти трее нещо попитаи интернет
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    И кой е немския конглокент на водородните автомобили на японците? А реално мерцедес нямат конглокент на порше 918.
  • #32
    Какво се пънете? ( преди 10 години )
    И кой е японския конглокент на Бмв И8 ? Голямо обиждане ,голямо плюене а реално японците нямат конкyрент на немските бмв и8 и порше 918.
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германците само копират високите автомобилни технологии от японците. Иначе ще си карат с дизели и другия век.
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Когато японците са правели влак Шинкансен германците още са се движели с обикновени влакове. Когато японците са правели и продават хибриди и водородни автомобили, германците правеха и правят дизели. Когато японците са правели коли бмв изобщо не е съществувала като марка.
  • #29
    нали или?? ( преди 10 години )
    когато в Германия е имало изградена пътна инфраструктура и са се правили световни състезания във Япония още не са знаели какво е това колело,дърпали са Рикша и това е било ама много,които притежава пък значи много ориз работи....поинтересуваи се от историята кокошка такава лошо е да си непросветен ;)
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немската наглост край няма, а наглоста на феновете им е дори по-голяма. Само да попитам БМВ имаха ли някакви хибриди, преди да сключат договор с Тойота, които да си струват да ги обсъждаме. Не, нали! Сключват договор с най-големият и успял производител на хибриди и в един момент и те вадят хибрид. Ами, че то трябва да си много *** да не се сетиш от къде идват технологиите. Да обаче фенчетата вече получиха мокри сънища за това, че любимата им марка са изкарали хибрид, а хората ги имат от 15 г.
  • #27
    Зауеркраут ( преди 10 години )
    Това са реалностите при хибридните технологии - Тойота е абсолютен лидер, Порше и Алди са жалки имитатори. Алди дори нямат хибридна система - те са я купили от Уилямс.
  • #26
    Зауаркраут ( преди 10 години )
    Алди беха "голема работа" на Льо Ман единствено защото си бяха купили регулациите. При регулации 5.5 литра турбо дизел срещу 4 литра атмосферен бензин, Алди трябва да са много много зле за да не спечелят. Тази година участва и Порше и регулациите са само за количество гориво на обиколка - еднакво за дизелите или бензиновите хибриди и Тойота мачка наред, а Порше или Алди ако се докопат до подиум е голяма победа за тях.
fallback
Последни