fallback

Opel с нов план за развитие

Обновената програма DRIVE!2022 предвижда марката да се изкачи до второто място по продажби в Европа

Opel представи обновен и допълнен вариант на своята стратегия DRIVE!2022, в която компанията си поставя пет на брой стратегически цели за развитие. Към 2022 година марките Opel и Vauxhall целят да достигнат пазарен дял от 8 процента в Европа, концентрирайки се върху постигането на печеливш ръст. Нормата на печалба (печалба преди облагане с лихви, данъци и такси – EBIT) следва да достигне 5 процента в рамките на същия период от време. Едновременно с това, компанията планира да подобри допълнително качеството на своята продукция, както и да повиши задоволството у своите клиенти и служители, става ясно от официалната информация.“През последните месеци управленският екип на Opel работи упорито върху напредъка и развитието на инициативата DRIVE!2022, а резултатът от тези усилия е наборът от стратегически набелязани цели, които ви представяме тук днес. Вече сме готови с подготовката за прилагането на този план стъпка по стъпка и можем да разчитаме на пълната подкрепа на компанията-майка General Motors в тази насока”, заяви изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман по време на презентацията.Opel ще фокусира своите усилия върху осъществяването на три основни приоритета – развитието на моделите, марките и подобряването на пазарното представяне. Офанзивата в областта на развитието на гамата от модели и двигатели продължава с ускорени темпове. В периода от 2014 до 2018 година се планира представяне на общо 27 нови модела и 17 нови двигателя.Втората приоритетна стратегическа насока ще бъде укрепването на имиджа на Opel като емоционална и достъпна германска автомобилна марка. Пазарният дял и стремежът към постигане на растеж са третата приоритетна цел на програмата. Към 2022 година марката Opel планира да увеличи своя дял от пазара в Германия от сегашните 7.2 на 10 процента. В Европа като цяло (включително пазарите в Русия и Турция), компанията цели увеличаване на пазарния си дял от актуалните 5.8 на 8 процента. Плановете на Opel предвиждат също през 2022 година марката да се изкачи до второто място на европейския пазар на леки автомобили заедно със своя британски „близнак” Vauxhall. Opel представи за първи път своя десетгодишен план за развитие DRIVE!2022 през лятото на 2012 година. През следващата 2013 година компанията успя да отбележи съществен оперативен напредък, намалявайки на половина своите загуби в Европа. Прогнозата на Opel е 2014 да бъде изпълнена с предизвикателства година. Oт една страна компанията продължава да оптимизира своята оперативна дейност, но от друга необратими разходи като тези по закриването на завода в германския град Бохум, както и нестабилните валутни курсове ще окажат натиск върху приходите. Opel планира да мине на печалба към средата на това десетилетие благодарение на предприетата серия от мерки, сред които намаляване на продуктовите и структурни разходи, повишената ефективност в използването на наличните производствени капацитети на заводите, увеличаването на приходите от продажбите и подобряването на имиджа на марката като цяло.*Д-р Карл-Томас Нойман, изпълнителен директор на Opel. Снимка: GM  

Тагове: drive!2022
fallback
  • #36
    fan ( преди 10 години )
    Аааааа тук се посмях здраво, Факти, бягай далеч на село, ама на което и да е село, в Щатите, в Русия или подозирам тук, бягай далеч
  • #35
    До долния ( преди 10 години )
    е да де - и другото определение относно твърдящия тази невярна глупост също е БЕЗСПОРЕН ФАКТ!
  • #34
    speedart ( преди 10 години )
    преди 10 часа )този който твърди че опел е евтин и чуплив *** е много ама много *** ......НИКОЙ НЕ ГО ТВЪРДИ ТО Е ФАКТ...
  • #33
    ( преди 10 години )
    този който твърди че опел е евтин и чуплив *** е много ама много ***
  • #32
    c ( преди 10 години )
    от няколко години опел сам си разработвА двигателите ,като 1.6 бензин и 1.6 дизел са им най-новите разработки!Отдавна скъсаха с фиат ... Който не знае да види GM powetrane europe какво предлагат...
  • #31
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Не, че нещо особено ама....Със сигурност нито съм най умния нито най простия...Ни искам да споделя впечатление-виждам на мнението ми малко по надолу което не е нищо особено - 21 минуса. Това ако не е успех здраве му кажи.Струва ми се, че някои особено емоционални автомобилни запалянковци са се приели прекалено насериозно. :)))
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    малеколко ли им е тъпо на опелджиите цял ден да се друсат в скърцащите си и вонящи на евтини пластмаси хлопели и след това някой така да ги храни. ама те са свикнали да им е гадно то за да караш такъв чуплив и евтин *** като дропела тряаа си мазохист
  • #29
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Opel напоследък изкараха и добри коли(Insignia,Ampera/Volt). Но мисля, че всички са съгласни, че изостанаха с десетилетие или повече и сега наваксването ще е доста трудно.Изкараха и пълни *** с каквито се наиграх преди някоко години.Затова казвам повече инженери по-малко счетоводители.
  • #28
    ЛЕЛЯ ВИ ( преди 10 години )
    ОПЕЛ И НОМЕР 2 = ЛЕТЯЩИ ПРАСЕТА ЯЗДЕНИ ОТ ВЕЛКИДЕНСКИЯ ЗАЕК.
  • #27
    Чичо ви ( преди 10 години )
    Тука пише едно детенце дето чете фактите както дявола Евангелието!Историята на Опел е вече над 150годишна и за такъв период е нормално да има и върхове и спадове.70-те до началото на 80-те години луксозните коли на пазара в Германия се казваха Мерцедес и Опел, а спортните Опел и БМВ.Ето малко ФАКТИ: лукс коли на Опел - Дипломат,Адмирал, Капитан, Комодор, Рекорд V6.Спортните коли на Опел - Монца и Манта.90-те години бяха пропилени от Опел, но от 2007-8 година тази фирма е отново във възход и то СЕРИОЗЕН възход.Опел за разлика от фирмата-майка GM никога не прави шумни рекламни кампании, но следващите 4-5години много хора ще бъдат доста изненадани от това което Опел ще пусне на пазара. Особено тия от вечния конглокент VW - та дори до лукс.поделението Ауди.
fallback
Последни