fallback

Volkswagen представи Golf Edition

Специалният модел отбелязва 40-годишнината на Golf

Германският производител Volkswagen представи серийната версия на модела Golf Edition по време на автомобилното изложение в Лайпциг. С него компанията отбелязва 40-годишнината на най-продавания автомобил в Европа.Представен като концепт по-рано тази година серийният Volkswagen Golf Edition демонстрира уникално оборудване в интериора и специални акценти за екстериора. Автомобилът е серийно оборудван с би-ксенон фарове, 17-инчови алуминиеви джанти и тонирани стъкла.По-съществени са промените в интериора на Golf Edition. Там е заложено на комбинация от кожа и алкантара, с която са обшити седалките, корите на вратите и тавана. Виждат се също така осветени прагове, кожен волан, елементи от дърво и инфо-развлекателна система от висок клас. В оборудването пък са включени технологии като адаптивен автопилот, система за следене мъртвата зона на страничните огледала, автоматични фарове, автоматични чистачки и др.Моделът може да бъде оборудван с всеки един от агрегатите, които се предлагат за стандартния Golf. Към момента цените на са известни. Още по темата:Golf навърши 40Снимки: VW 

fallback
  • #6
    дер Курбел ( преди 10 години )
    "таблото пак с грозната и твърда пластмаса"Това е за да не краде пазар от Ауди. Ако го издокарат, кой ще купи по-горния сегмент?Не бой се, измислили са го германските мениджъри - най-добрите в света! Хем по-капризна техника продават, хем повече, хем за повече пари, докато азиатчетата се сдухват с религиозен фанатизъм по поточните линии и пак лапат ***!
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Голафа само по себе си е величина, затова не влиза в класциите. Той си е в негова класация и по него се равнят всички останали.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е кво я плюете горката талига.Предназначена е за хора с малко пари.Дето ще я карат докато и свърши гаранцията и ще си купят следващият модел.Това е германският стандарт за пластмасова чашка за еднократна употреба.Като си я купиш чисто нова 3 години как е?Ами супер нали?После я караш в моргата или в автокъщата и си купуваш ЕОН.След 3-4 г пасат или а6.За по имотните е-класички поршета,бмв и тн.Нещо подобно на американците но на последните колите им са по-готини и по-евтини (лично мнение)
  • #3
    до: ВАГончетата ( преди 10 години )
    И аз това се чудя защо великия гоуф го няма в класацията?!?!?!Е нали е гоуфоф клас,а самите немци не го бръснат за слива.Бива ли така!Трябваше да питат форумните шутове за които от гоуфу и алуди няма по-велико!Ама изпокриха се келеметата и освен някоя друга глупост да избълват няма какво друго.Ентусиаста и него го няма да ни обясни как всъщност ВАГените са най-доброто,а Тойота не стават.Това да го обяснява на немците,които не харесват продукцията си и явно има защо.
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нема смисъл бре, те тва у германско го нема у класацията бе!
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алкантара тук и там, кожичка тук и там,а таблото пак с грозната и твърда пластмаса, която се разтраква след първите 10 000 км. Ако някой на мен не ми вярва да погледне списанието Ауто Билд! Самите немци го написаха. А и класацията за удовлетвореност на клиентите в Германия доказва, че самите немци не си харесват продукцията. Добре, че има бананови държави, където да им е купуват...
fallback
Последни