fallback

Volkswagen представи Golf Edition

Специалният модел отбелязва 40-годишнината на Golf

Германският производител Volkswagen представи серийната версия на модела Golf Edition по време на автомобилното изложение в Лайпциг. С него компанията отбелязва 40-годишнината на най-продавания автомобил в Европа.Представен като концепт по-рано тази година серийният Volkswagen Golf Edition демонстрира уникално оборудване в интериора и специални акценти за екстериора. Автомобилът е серийно оборудван с би-ксенон фарове, 17-инчови алуминиеви джанти и тонирани стъкла.По-съществени са промените в интериора на Golf Edition. Там е заложено на комбинация от кожа и алкантара, с която са обшити седалките, корите на вратите и тавана. Виждат се също така осветени прагове, кожен волан, елементи от дърво и инфо-развлекателна система от висок клас. В оборудването пък са включени технологии като адаптивен автопилот, система за следене мъртвата зона на страничните огледала, автоматични фарове, автоматични чистачки и др.Моделът може да бъде оборудван с всеки един от агрегатите, които се предлагат за стандартния Golf. Към момента цените на са известни. Още по темата:Golf навърши 40Снимки: VW 

fallback
  • #36
    дер Курбел ( преди 10 години )
    Така и не разбрахме кое им е "по-доброто" на японските... Гледам, слушам пипам - нищо. И то е логично - същите технологии, доставчици, пари, опит... Просто германците имат повече усет какво иска клиентът - това е. Ако нещо изглежда слабо, то е щото е гонено някакво друго предимство. Дори старите Опели гниеха щото бяха прекалили с олекотяване за икономичност и ниска цена, не от некадърност! Минусите като станаха повече от плюсовете - коригираха веднага.
  • #35
    Някой ( преди 10 години )
    ейй тоя гоулф мно'о го фалят. Ама си е една най-обикновена талига. И корейците вече правят по-добри коли, за японските да не говорим. Единствения проблем е, че има двойно данъчно облагане на резервните части. Ако не беше така ваг-ните отдавна да са фалирали.
  • #34
    Анонимен ( преди 10 години )
    То да не е еднодневките на опел ,че да хлопа и тропа от нов. Служебните ни Опели си тракаха от нови ,пък да не отварям темата колко са трошливи.
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    За проникването на цели птици в Corolla никой ли не е чел?
  • #32
    до пред-предишния ( преди 10 години )
    Нищо не "хлопа" - просто улицата е неравна (Бразилия) - не поствай клипове без смисъл.Виж само колко е изпипан отвътре в сравнение с пластмасовите тойоти. Единствено Хюндая се доближава, ама щото си направиха развойния център в Германия - иначе преди бяха гОла вОда!
  • #31
    Анонимен ( преди 10 години )
    За проникването на вода в купето на гоуф 7 никой ли не е чел.в АБ имаше статия за това.за маркуча от климатика че вкарва влага в купето пак ли не сте чели.ех ама значи някой май само хубавите статии четат за гоуфу а лошите ги пропущат.е то е така като се набуташ с подобна машина ти се иска и други да има прекарани.разбираемо е като се има предвид манталитета на собствениците им
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Чуй как трака, хлопа и какъв шум се чува от ЧИСТО НОВ ГОУФ 7. Толкова е нов, че е даже с найлоните, за да не кажете ВАГ-хейтърите, че е на 500 хил. км и за това е така. А виждаш ли хейт-ентусиасте за каква пластмаса става на въпрос в купето и как трака. Слушай внимателно и гледкай!https://***.youtube.com/watch?v=vplyXAgjwws
  • #29
    brembo ( преди 10 години )
    Veche malko modeli mogat da izkarat nad 20 godini,koito ne e karal i remontiral stara kola,niama kak da me razbere,povecheto sa napraveni da izkarat 8-10 godini,posle stava interesno,edno napravish,drugo se shchupi:-)
  • #28
    Хондьо ( преди 10 години )
    Kakwi dwigateli be malumnik.Samite Opel si priznawat,4e sledwa6tie godini 6te obnowqt totalno dwigatelite,6toto sa stari.A otnosno diametara na zawoi-12,3 m malko li e???????Dori samata uprawa na Hlopel si kazwa,4e wutre e tqsno kato w po-malak segment i sledwa6tata 6te bude podobrena.AMAN OT SELQNI PROSTI DETO W SOFIQ SA GOSTI!!!!
  • #27
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    За твърди пластмаси, тропащи елементи и ниско качество при Golf VII могат да говорят само хора които не са влизали в него. Тяхното мнение е изградено на 20-годишен Golf III на който са се возили.Въпреки, че външния дизайн е въпрос на вкус и съм съгласен,че на снимки не впечатлява - отидете да го видите на живо. Мисля, че ще си промените мнението.
fallback
Последни