fallback

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome. Снимка: EVO Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт. Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти. Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час. При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час. Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин. От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване". Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.  

fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонче,май ти си откачилия,защото не знаеш елементарни неща от математиката и го обръщаш на Дошо.Не,не съм Дошо и никога не съм бил.Друг е въпросът,че освен,че си глупав имаш параноя от Дошо.Във всеки виждаш Дошо и сигурно вечер преди да заспиш си представяш Дошо и когато спиш го сънуваш и като станеш отваряш сайта да видиш дали не е писал Дошо.Наистина спешно се нуждаеш от лекарска помощ.За тъпотията ти няма лек,но за психичните заболявания може и да има надежда!
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо ти да не откачи бе? Всички ли са вагончо? Това да не е някакъв селски тик? Или утвърдителен член във вашето село? Какви секунди? Какви хилядни? Нещо като няма какво да напишеш и започваш да затрупваш коментарите които са те забили с някакви дроби ха ха. Абсолютен ***. Другия път като пишеш легенди се сещай, че Рено знаят, че сеата е по-бързата кола от тяхната и за това правят по-бърза версия с която да биат сеата. А теб само ей такива клипчета ще те топлят.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    И двете са пародия...всички спортни коли са 4х4 или задно.Предното е ***.
  • #22
    Чичо ви ( преди 10 години )
    *** като рено може да си го връщат на тата, лада/дачия(все е рено),махиндра, турското отосан и тем подобните от тяхната категория! Но не и да се сравняват с по-сериозните марки!
  • #21
    Архимед ( преди 10 години )
    Абсолютно съгласен с Питагор. Драги Анонимни скаран с елементарната математика, обръщам се специално към теб, па дано вденеш. Има разлика между седем десети - 0.7, седем стотни - 0.07, седем хилядни - 0.007 и т.н. Сега стана ли ти малко по-ясно или си безнадежден случай? :D
  • #20
    Питагор ( преди 10 години )
    За пореден път се вижда,че ВАГончетата и феновете на немското не са ходили на училище и са извънредно глупави.Значи 1/10 = 1/100 = 1/1000 !?!?!?!?Господи пребери си вересиите!И спори на всичкото отгоре.Е няма такова тъпо същество честно.Просто няма.Даже не знае,че нулите след числото след десетичната запетая нищо не значат и не се пишат.Че и минуси ми натряскал,а ако има някой друг да е сложил минус,значи ВАГонетките са повече,но еднакво гладки в главите.
  • #19
    Дошо ( преди 10 години )
    Всъщност Соцваген и рено са едни и същи държавни ***!Та кой колкото и където повече плати - там става "1"!До Дошо - не пиши от ника ми ако обичаш!
  • #18
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Ако Renault струва 64 000 както е казал колегата, твърдо не си струва спрямо SEAT който е 42 000. 1. Тази разлика наистина е спорна2. На сериозно трасе реното е по-бавно.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    И все пак Рено си остава производителя с най-много аварирали на път автомобили, които съм виждал по БГ пътищата. Водят с много.
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе хора мислете с главите си. Ако тестващия харесва рено или е взел рено 0.7 секунди все ще ги изгубя някъде. Ако действително Реното бе по бързо, от Рено нямаше да правят по-мощна версия, за да си върнат короната на Нюрбургринг. Те Рено си знаят, че тяхната кола е по-бавна на писта и за това си я правят по-мощна, за да се преборят със сеата, само вие тука изписахте 50 коментара с глупости. Идете и гледайте в тубата, колко извънземни има, но реално няма.
fallback
Последни