fallback

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome. Снимка: EVO Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт. Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти. Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час. При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час. Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин. От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване". Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.  

fallback
  • #15
    A3 ( преди 10 години )
    Tazi razlika zawisi ot 6ofiora,moje drugiq pat Seata da e po-burz.No toq kato cqlo e po-dobrata kola,Megana su6to radwa.Edno se dokazwa-EWROPEICITE PRAWQT ISTINSKITE KOLI,A NE ORIZARITE!!!!!!!!!
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не го познавам вагончо. Аз просто дадох фактите. Справки лапс тайм нюрбургринг. Сега аз ако реша да си направя домашно видео, може да изкарам, че спънатия Аурис изпреварва с две обиколки реното на тая писта. А реално реното като финишира Тойотата ще е най-много до средата на пистата.
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Напротив едно и също е. Това са дроби 11сек. = 1000 1 = ----- = 0,700сек. 1000 11сек. = 100 1 = ----- = 0,70сек. 100 11сек. = 10 1 = ----- = 0,7сек. 10все си е едно и също.
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонче,каквито и глупости да измисляш е факт,че Мегана е по-добър въпреки по-малкото коне.И не забравяй,че Мегана е вече на 4-5 години стар,а Сеата е от миналата година.Тази година,като излезе новия Меган знаеш ли каква ще бъде разликата?Секунди!Така,че измислиците си ги запази за себе си къде,как и при какви условия Сеата щял да бие!Щял,ама не може.Факт!
  • #11
    Питагор ( преди 10 години )
    0,1 - 1 десета 1/100,01 - 1 стотна 1/1000,001 - 1 хилядна 1/1000И трите НЕ са едно и също.Образно казано делиш секундата на 10,100 или 1000 части.Тези неща,ако не се лъжа в 4-ти клас се учеха.Някой явно не са ходили на училище...
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    На ринга СЕАТА сцепва обаче. Къде, къде по-сложно трасе е нюрбургринг. Освен това ако двете коли участваха в реално състезание една до друга, точно никога нямаше да спечели реното. сеата е с доста по-добро ускорение, щеше да го дръпне още на старта и като гледам резултата колко е малък накрая,реното никога нямаше повече да може да изпревари сеата, на правите сеата щеше да дърпа в завоите реното не може да изпреври сеата, така че вероятно сеата щеше да финишира с от 2-3секунди преди реното накрая
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мегана е 15 к.с. по-малко от Сеата,а го сцепва.Поредното доказателство,че немските коне са куци магарета.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    В секундата ива и хиледни и десесети, дали ще е седем десети или 7 хилядни все едно и също. Все едно да питаш дали 70см или 700 милиметра е по-правилно. По принцип се използва по-малката мярка, за по-голяма точност както при състезанията, така и при измерванията. Така, че хилядни е може би по-правилната еденица.
  • #7
    йовчо ( преди 10 години )
    има ли разлика между десети и хилядни, щото според анонимния няма...........
  • #6
    Анонимен ( преди 10 години )
    Предполагам Ауриса щеше да е на средата на пистата, когато финишират Реното и СЕАТа. Може би за това не са вкарали Аурис, за да не става комично видеото.
fallback
Последни