fallback

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome. Снимка: EVO Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт. Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти. Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час. При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час. Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин. От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване". Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.  

fallback
  • #55
    HOnDA ( преди 10 години )
    През 2015/16 г,хонда ще бие недоразумението!
  • #54
    Кличко ( преди 10 години )
    Само карбоновите елементи на Астра Екстрийм струват повече от това рено с вмирисаните канцерогенни пластмаси!
  • #53
    До PRO AUTO ( преди 10 години )
    Рено Спорт се намира в Viry-Ch
  • #52
    До PRO AUTO ( преди 10 години )
    Рено Спорт се намира в Viry-Ch
  • #51
    Виталии до Дошо ( преди 10 години )
    На мен ми е по интересно оная отрепаната Астра "Екстрийм" дето я представиха с 300 коня дали ще може да бие която и да е кола в тоя клас. Като ги знам на Опел *** какви трошляци са и колко са куци едва ли ще бият и 0.9 куб. Дачия Докер. иХАахсаХССИИХААХАХ
  • #50
    PRO AUTO ( преди 10 години )
    Ами фактите не говорят въобще в полза на рено! Впрягат се финансите на френската държава, техниците от английското поделение "рено-спорт" та едва-едва да се изкара един що-годе свестен хеч!И това на фона на морето от дефекти, гафове, несполуки които вече дори и Карлос Гон не може да овладее!Де факто рено е полумътвец на изкуствено дишане с държавни средства!
  • #49
    Вагинен до Вагнер ( преди 10 години )
    Колега да не си се надишал от канцерогенните изпарения на пластмасите в интериора на твоето рено, че взе да ги говориш врели-некипели!?
  • #48
    Дошо до долния ( преди 10 години )
    Ха ха ха ха-хи хи хи -ахахахаха! Ей добре ме разсмя - жив да си, пак да "дърпаш" Хонда с рено! То все едно да кажеш че краставото магаре дърпало арабски жребец!!ахахахахаах
  • #47
    Вагнер до Вагинен ( преди 10 години )
    От 15 години съм на Рено колега,и не се случвало колата ми да аварира,но съм дърпал хонда с въже,заради прегрял мотор.
  • #46
    Pour le traduire en ( преди 10 години )
    Pourtant, Renault reste le constructeur avec les voitures les plus endommag
fallback
Последни