fallback

Renault си върна на Seat, но на Bedford Autodrome

Leon Cupra 280 и Megane RS 265 Trophy попаднаха в ръцете на EVO (Видео)

Seat Leon Cupra 280 е най-бързият сериен автомобил с предно предаване на култовата писта Нюрбургринг. Испанският хечбек записа време от 7 мин. и 58.4 секунди на Северната дъга, с което разби постижението на дългогодишния лидер Renault Megane RS. Дали обаче Cupra 280 ще се представи толкова добре и на друго трасе? Това провери британското издание EVO, което организира пистов сблъсък на двата автомобила по завоите на Bedford Autodrome. Снимка: EVO Разположената северно от град Бедфорд писта не може да се сравнява с 21-километровото трасе на Нюрбургринг, но според EVO тя е отлично място за пряко сравнение на автомобили. Bedford Autodrome е проектирана от бившия пилот от Формула 1 Джонатан Палмър, има 4 различни конфигурации и над 5 мили асфалт. Преди да съобщим резултатите на двете коли, ще изложим малко сухи факти. Seat Leon Cupra 280 се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с 280 к.с. и 350 Нм. Автомобилът може да се оборудва с ръчна или автоматична трансмисия DSG, като в първия случай ускорява от място до 100 км/час за 5.8 сек. Версията с DSG спринтира с 0.1 сек. по-бързо. И в двата случая максималната скорост е 250 км/час. При Renault Megane RS 265 Trophy двигателят също има обем от 2.0 литра, но генерира 265 к.с. и 360 Нм. Френският хечбек се предлага единствено с ръчна скоростна кутия, като развива 100 км/час за точно 6.0 сек. Максималната скорост на движение е 254 км/час. Що се отнася до представянето на двата автомобила в теста на EVO, то победата е за Megane RS 265 Trophy. Моделът регистрира време от 1:27.3, изпреварвайки постижението на Leon Cupra 280 - 1:28.0 мин. От EVO обсипват със суперлативи и двете коли, но в крайна сметка обявяват Megane RS на "Крал на автомобилите с предно предаване". Припомняме, че в Renault вече представиха оптимизиран модел - Mégane R.S. 275 Trophy, с който ще опитат да си върнат титлата на Нюрбургринг.  

fallback
  • #65
    ..I.. ( преди 10 години )
    Тия болните Опелджии дето си мечтаят за Хонда много ос*али статията. Ама нормално за комплексарчета като тях. Цял живот са се надрусали в ония раждилници които горят повече масло от колкото бензин, нормално е да имат отклонения.
  • #64
    бъчваря ( преди 10 години )
    рено-феновете,доколкото може да се говори за такива, си го заслужиха. писаха срещу Форд, Опел, а сега гледам, че и на Хонда посягат - хак да им е!както казва народа, с техните камъни по техните глави.
  • #63
    Ганьо Баев ( преди 10 години )
    Не им се бой на тия с рено. Свикнали са,имат дебели дирници и много носят на майтап, бой и еб..ън! Ха ха ха!!
  • #62
    .I. ( преди 10 години )
    колко ли боли хем по цял ден да се друсаш в някое рено/дачия, хем да му слушаш тропането и скърцането, хем пък после да те вземат за та.шак по форумите!? ахахахаха
  • #61
    ХА ХА ХА!!! ( преди 10 години )
    "рено-дуракоустойчиви машини, правени от дураци" )))))))))))))))))))))))))))))
  • #60
    рено.БГ ( преди 10 години )
    Ахтунг-ахтунг! Увага-увага! Внимание-внимание!Бързу сичкити дилърчитъ немедлено и веднагически дъ съ мубилизирът, чи съ кунстатиръ гулямъ атакъ срещу реноту!!Нии сми обкръжени, но *** устоим на врагъ щото сми дуракоустойчиви машини, правени от дураци! Чупливо било реноту - ми вии кво искати за тиа пъри бе кияци!? А прумоцийкътъ ни е кату за световоноту:Койту пунеделникъ купи 2 рена, третуту *** му е без пъри - да си *** има за ризервни части! И дачийка за тъщътъ *** има! Насааам народееее!!
  • #59
    speedart до Дошо ( преди 10 години )
    Почвам да мисля че си прав...
  • #58
    Дошо ( преди 10 години )
    Бе кво се чудиш? Соцваген и рено са едни и същи държавни ***!Та кой колкото и където повече плати - там става "1"!
  • #57
    speedart ( преди 10 години )
    Разочарован съм , Англичаните обикновенно са по-обективни и непреднамерени...ясно се вижда че Реното се мяташе доста повече по-пистата , задницата му изхвърчаше на всеки завой и окачването е видимо по-меко...Сеата стоеше по-неутрално въобще не се накланяше по-завоите и завиваше като по-релси както се казва..при смяна центъра на тежестта Сеата го правеше безпроблемнно за разлика от реното което се огъваше и прибираше окачването.Но всеки си има мнение и предпочитания..за мен Сеата е доста по-добър
  • #56
    до долния ( преди 10 години )
    ха ха ха ...........жив и здрав да си хондьо
fallback
Последни