fallback

Passat пристига с нов би-турбо дизел

Volkswagen потвърди, че премиерата на модела ще се състои през юли

След като публикува първите официални скици на новото поколение Passat, германската автомобилна компания Volkswagen разкри нови подробности за модела. Той ще бъде показан през юли, а премиерата му пред публика ще се състои в Париж през октомври. Дебют с модела ще направи и нов 2.0-литров би-турбо дизелов двигател. Официална скица на новия Passat Изцяло новият Volkswagen Passat (В8) ще бъде с около 20% по-икономичен от своя предшественик, гласи официалната информация от компанията. Това е постигнато благодарение на новата модулната платформа MQB, която позволява теглото на автомобила да бъде редуцирано с 85 кг. (до 1300 кг). Освен това при новото поколение на модела са използвани материали като високоякостна стомана и алуминий, които също спомагат за по-ниското общо тегло. С новото поколение Passat ще дебютира и 2.0-литров дизелов двигател с четири цилиндъра. Той разполага с би-турбо технология, като генерира 240 к.с. и внушителните 500 Нм, които са налични още при 1750 об/мин. Двигателят работи съвместно с нова 7-степенна DSG трансмисия, която предава въртящия момент към пътя посредством системата за задвижване на четирите колела 4MOTION. Новият двигател Новият Passat ще разполага и с хибридна версия, чиито батерии ще могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Този модел ще има автономия от почти 1000 км., като в електрически режим ще може да изминава около 50 км. От Volkswagen не споменават нищо за размерите на модела, но подчертават, че той предлага по-просторен интериор. Увеличено ще бъде пространството както на предните, така и на задните седалки. Багажникът също ще предлага по-голям обем. В стандартното оборудване на новото поколение Passat ще присъстват задни светлини с LED технология и челни халогенни фарове. Срещу доплащане ще могат да се поръчат и предни LED светлини, както и технология, която автоматично насочва светлинния сноп без да заслепява останалите участници в движението. В кабината на модела ще присъства 12.3-ичов дисплей, от който ще се управляват повечето функции на колата. Приборите на арматурното табло също ще бъдат дигитални. В допълнителното оборудване пък ще бъдат включени head-up дисплей, камери за 360-градусово наблюдение около колата, усъвършенствана система за автоматично паркиране, автоматична спирачка и много други. Новият Passat ще бъде представен онлайн през месец юли. Премиерата на модела пред публика ще се състои на изложението в Париж през октомври.  Снимки: Volkswagen Още за новото поколение Passat вижте ТУК

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #10
    До Дошо ( преди 10 години )
    Не Бъркай Тойота с Фолксваген, Като напишеш в Гугъл маслояд и те заливат само теми за Тойота. Една Тойота, няма да е Тойота ако не яде по 7-8 литра масло на 10К километра. Само при Тойота, всичко лопа и тропа и колата се саморазпада, птичките минават през бронята на Тойота като пирон в кисело мляко, даже ги бъзикаха, че опазвали животните, защото животното оцелява, само колата се троши. Няма да коментираме че всеки месец са в сервиза а а милионите и "доволни"клиенти я спукват от дела. Да не пропуснем, че е и рекордьор по глоби, за укриване на дефекти по автомобилите си. Последната глоба която им треснаха е 1,2 милиарда долара. Тойота, е най-големия производител на съборетини в света.
  • #9
    Нищо ново! ( преди 10 години )
    Pasat си върви, а Дошо лае,ли лае!
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така де, ама Хонда са известни с най-надеждните двигатели, а ВАГ с най-ненадеждните. И още нещо най-великият пилот караше Хонда, а в извличане на литрова мощност задминават Ферари.А Кодошо нека си плямпа, за него Гоуф 3, 1,8 е върха на технологията.
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аааа, мерси колега!Сега разбрах, че би-турбото при ВАГ е всъщност едно турбо на двигателя и второ в багажника, като необходим котсуматив.Сигурно в книжката с инструкциите освен обичайните напътствия ще има и глава "Как да си сменим турбото сами"
  • #6
    Кодошо ( преди 10 години )
    Всъщност това означава, че "великия" 2.2л дизел на хонда със зор стига 150к.с. и 350НМ, докато VW от 2.0л прави 240к.с. и 500НМ! Колко ли трябва да си оризомбиран та да продължаваш да твърдиш кооолко "страшни" били моторчетата на оризарето! Ха ха ха!
  • #5
    ЗаЗ Ауто ( преди 10 години )
    Ооооо, я-я-я,шнеля, дас ис фундабах!!!
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    МАле тия на една турбина смазването и охлаждането немогат 20 години да измислят, сега 2 щели да слагат. Трябва да сложат и една мрежа отзад за събиране на частите изпаднали повреме на движението.
  • #3
    A3 ( преди 10 години )
    Towa ozna4awa,4e ot4aiwa6tite prodajbi na ka6kawalkata Accord 6te namaleqt o6te powe4e i 6te se kraino ot4aiwa6ti! :)
  • #2
    Дошо ( преди 10 години )
    Всъщност това съобщение означава, че дефектите трябва да се умножават по 2. А с трошливата DSG и по 3!
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГените пак щели да вадят хибрид.Да позная ли че ще е с разход 2-3/100.Само няма да се уточнява какво.Ентусиастите ще си мислят,че е гориво,но в действителност ще са други течности.Прави ми впечатление,че мотора ще е би-турбо.Едната турбина ще служи за резерва предполагам,че те по принцип им гърмят,като пуканки.Даже,ако сложат 3 ще е по-сигурно.А DSG трансмисията оправиха ли е или се сменя по-често от маслата и филтрите на колата?Гледам са е олекотили,т.е. по-малко асфалт ще слагат...
fallback
Последни