fallback

Passat пристига с нов би-турбо дизел

Volkswagen потвърди, че премиерата на модела ще се състои през юли

След като публикува първите официални скици на новото поколение Passat, германската автомобилна компания Volkswagen разкри нови подробности за модела. Той ще бъде показан през юли, а премиерата му пред публика ще се състои в Париж през октомври. Дебют с модела ще направи и нов 2.0-литров би-турбо дизелов двигател. Официална скица на новия Passat Изцяло новият Volkswagen Passat (В8) ще бъде с около 20% по-икономичен от своя предшественик, гласи официалната информация от компанията. Това е постигнато благодарение на новата модулната платформа MQB, която позволява теглото на автомобила да бъде редуцирано с 85 кг. (до 1300 кг). Освен това при новото поколение на модела са използвани материали като високоякостна стомана и алуминий, които също спомагат за по-ниското общо тегло. С новото поколение Passat ще дебютира и 2.0-литров дизелов двигател с четири цилиндъра. Той разполага с би-турбо технология, като генерира 240 к.с. и внушителните 500 Нм, които са налични още при 1750 об/мин. Двигателят работи съвместно с нова 7-степенна DSG трансмисия, която предава въртящия момент към пътя посредством системата за задвижване на четирите колела 4MOTION. Новият двигател Новият Passat ще разполага и с хибридна версия, чиито батерии ще могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Този модел ще има автономия от почти 1000 км., като в електрически режим ще може да изминава около 50 км. От Volkswagen не споменават нищо за размерите на модела, но подчертават, че той предлага по-просторен интериор. Увеличено ще бъде пространството както на предните, така и на задните седалки. Багажникът също ще предлага по-голям обем. В стандартното оборудване на новото поколение Passat ще присъстват задни светлини с LED технология и челни халогенни фарове. Срещу доплащане ще могат да се поръчат и предни LED светлини, както и технология, която автоматично насочва светлинния сноп без да заслепява останалите участници в движението. В кабината на модела ще присъства 12.3-ичов дисплей, от който ще се управляват повечето функции на колата. Приборите на арматурното табло също ще бъдат дигитални. В допълнителното оборудване пък ще бъдат включени head-up дисплей, камери за 360-градусово наблюдение около колата, усъвършенствана система за автоматично паркиране, автоматична спирачка и много други. Новият Passat ще бъде представен онлайн през месец юли. Премиерата на модела пред публика ще се състои на изложението в Париж през октомври.  Снимки: Volkswagen Още за новото поколение Passat вижте ТУК

Тагове: volkswagen passat
fallback
  • #40
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами сети се - отново хвърляне на прах в очите на клиентите... Ще, ще, ще, ще, ще...
  • #39
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    И сега се сещам за едно противоречие - след като тази кутия издръжа на 500 Nm на този двигател какво и пречи да издържи на 450 Nm на Golf R400 в статията отпреди няколко дни? Или разход на гориво или постигането на 3,9 сек. до 100 няма да стане с нея.
  • #38
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Параметрите на двигателя звучат впечатляващо. Не се споменава дали ще е базиран на сегашния с двойна турбина който го слагат на Amarok и Multivan(и компания)-ако на негова база ще е железен защото го слагат на товарните коли и е предвиден да тегли много и да врътка 1 000 000 км.Като оборудване-все по близо до Премиялните :), като размери вече влиза в категорията на A6/5er/E-klasse.Само дано не се изхвърлят с цената.
  • #37
    Опел ( преди 10 години )
    Разликата между моторите 1.5 и 1.7 на Опел и Исузу беше, че на Исузу си пишеше името отгоре на капака. После Исузу продава лиценза на Опел да ги произвежда, но те сговняват яко нещата и техните са много зле и нямат нищо общо с японските. От това някой хора явно се бъркат. Хонда Сивик слагат същия двигател 1.7 преди да си направят собствен 2.2. На тези, които не се интересуват от ДВГ ще кажа, че Исузу слаб, проблемен и ненадежден двигател нямат. Те са най-голям производител на ДВГ-дизели в света.
  • #36
    Опел ( преди 10 години )
    Чета и се дивя от глупостта на някой колеги. Всъщност дори не знам дали са колеги, защото май нито книжки, нито коли притежават. За двигателя на Пасат нищо не мога а кажа, защото не съм го имал, но като характеристики е добре. За моторите на Исузу много бъркате обаче. Имал съм 2. Корса 1.5 и Астра 1.7. Невероятни двигатели са. Здрави, безпроблемни и много икономични. За съжаление ги спряха, защото не покриваха екологичните норми. Опел произвеждаха със същата кубатура, но доста зле бяха техните.
  • #35
    NIKO ( преди 10 години )
    Още 10 турбини да сложат и ще стане работата :D
  • #34
    до Дошо ( преди 10 години )
    Ти с онзи допотопен дизел,дето вече не го слагат и на стар Opel да мълчиш!
  • #33
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея че наредат турбина до турбина по целия аспух, щот не са способни да изкарат няква мощност или да покрият евронормите с няква друга мисъл. И после едната турбинка на ремонт, другата след главата, 2 бона за ремъци и милиони ролки. Страшна кола. Да е честита на есички които си я купят.
  • #32
    до Дошо ( преди 10 години )
    Спокойно бе,Доше! След има-няма 15_20 год. японците от Honda ще го копират,но тези от Toyota най-рано след 25_30 год. "Върховият" 3.0 l.двигател на Тoyota от "уникалните" 173 к.с. вече го произвеждзт 20 год. и е добър за трактор,но едва ли за SUV.
  • #31
    Шшт бе! ( преди 10 години )
    Ше си купуват пасатор! Ондата сега че вади от 2.0литра бензин цели 300коньове и тамън към 350нютона - това е върха на върховете и низина на низините! Щото това е мотора на моторите на ондата - друг по-як нема! А тук некъв си пасат ще ми се фука с дизеляк с 500нютона...опс ама това май от средните коли на VW, ама че работа!
fallback
Последни