fallback

BMW изнесе подробности за хибридния X5

Само на ток серийният вариант ще може да измине 32 км и да развие максимална скорост от 120 км/ч

BMW изнесе подробна информация за обновения си прототип X5 eDrive, с който компанията от Мюнхен иска да ни загатне за нова хибридна версия на X5, която ще може да се зарежда директно от контакта.Баварците са решени да представят хибриден вариант на третото поколение X5 в идните месеци, което ще има идентични технически характеристики с този концепт. Той комбинира 2.0-литров турбо бензинов двигател с електромотор и литиево-йонни батерии, монтирани под пода на багажника.Конвенционалният двигател развива 245 к.с. и 350 Нм, докато електромоторът му помага с генерирането на допълнителни 95 к.с. и 250 Нм. В крайна сметка общата мощност на колата достига 340 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент, които са достатъчни за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от седем секунди. Само на ток X5 eDrive може да измине до 32 км, а максималната му скорост в този случай е 120 км/ч.Според информация от началото на годината производствената версия на модела ще се казва xDrive40e и ще се появи в идните месеци, най-вероятно през есента. Колата ще излезе на пазара до края на годината.Снимка: BMW

 
Тагове: BMW X5 edrive
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Honda CR-V е най-продаваният SUV в света.За 2013 г. кросоувърът Honda CR-V стана най-продавания всъдеход на световния пазар. Общо са реализирани 703 562 единици от модела. Това е най-добрият показател сред представителите на автомобилния пазар в сегмент SUV.
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ето ги немските технологии: BMW i3 REx rated at 117 MPGe, 39 mpg with 72-mile EV range. 39 mpg е 6.0 литра/100 км разход с празна батерия. За сравнение Приус от 2009 на същия тест прави 50 мпг, т.е. 4.7/100. Пълен резил за немските "технологии"!!!
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японската компания Power Japan Plus обяви, че е разработила иновативна батерия, която, ако бъде интегрирана в автомобилната индустрия, обещава да предложи впечатляващо увеличение в свободния пробег (над 480 километра), значително повишаване на безопасността, възможност за презареждане по над 3000 пъти, 100% рециклиране, конглокентна цена и други. Новата Ryden dual carbon батерия е с уникална за индустрията химия, която дава впечатляващи предимства, едно от основните от които е скъсяването на необходимото време за презареждане с цели 20 пъти (в сравнение с литиево-йонните батерии). Огромно предимство при новата батерия е и това, че тя запазва функционалността си дори при пълното и разреждане. Това от своя страна е гаранция за сериозно намаляване на рисковете от поява на възпламеняване или експлозия.От Power Japan Plus споделят, че първо, по-късно тази година, ще започнат производството на новата батерия в стандарт 18650.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Германчетата са запознати с хибридните технологии точно колкото бай *** с космическите.
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    И тия патенти дето си нацвъкал какво общо имат с реалността? Патент се прави с идея и пари, не със сертифициран по всички въможни стандарти продукт с гаранции за надеждност и възвръщаемост на инвестициите. Разликата между двете е колкото от небето до земята. Ако чакахме на великите европейски мозъци, литиево-йонни батерии щяха да са още прототипи в нечия лаборатория и да струват 50-100 хиляди евро бройката.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Тази година най-новите хибридни модели на Лексус които излязоха са с никел метал хидратни батерии, които също не са произведени от Тойота а са закупени."От къде са закупени бе, тъпир? Произвжда ги Primearth EV Energy, джойнт венчър между Тойота и Панасоник. Като те съвместно са ги разработили за първото поколение Приус в началото на 90-те. Аман от плиткоумници тука, ей!
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонче дай още кой какво е имислил хахахаха! А не мислиш ли че е много тъпо да измислиш топлата вода а да се къпеш със студена.Така е с германчетаата.Къпят се със студена или чакат японците да им я стоплят хахахаха.А и между другото роботите как така не си видял кой ги е измислил и кой ги произвежда.Погледни де и го дай тука както си дал другите неща хахаха!Да но немците са лесни.И без роботи ще се оправят.Дават всичко на китайчетата и готово хахаха.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    1881 - JA Thiebaut патентова сухо клетъчната батерия, поставяйки два отрицателни електрода в чаша цинк1888 - Д-р Карл Gassner разработва първата сухо клетъчна батерия (клетки цинк-въглерод)1890 - Томас Едисън измисля първата акумулаторна батерия (никел-метал);1899 - Waldmar Jungner изобретил първата никел - кадмиева акумулаторна батерия;1914 - Томас Едисън разработва първата алкална батерия1934 - Schlecht и Akermann измислят първата Ni-Cd батерия;1947 - Нойман развива запечатани Ni-Cd батерии;1954 - Джералд Пиърсън, Калвин Фулър и Дарил Чейпмън изобретяват първата слънчева батерия;1976 - Учени от Philips правят изследвания и измислят NiMH (никел-метал хидридни) батерии;
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ко измислили японците? Ко?1748 - Бенджамин Франклин първи въвежда термина "батерия", за да опише един масив от заредени плочи стъкло.1780 до 1786 Луиджи Галвани демонстрира това, което сега е ясно, да бъде основа на електрически на нервните импулси и при условие, че крайъгълен камък на научните изследвания за по-късно като изобретатели Волта;1800 Алесандро Волта Около 1800г. открива и изработва първата електрическа батерия1836 Въпреки, че ранните батерии били от голямо значение за експериментите, техните недостатъци ги направили непрактични. По-късно през 1836г, англичанинът Джон Ф. Даниел, изобретява Даниловите клетки, които със стабилно захранване за индустриални нужди в стационарни уреди, най-вече телеграфните мрежи ,където били източник на енергия, поради липсата на електрична мрежа.1839 - Робърт Уилям Гроув разработи първата горивна клетка, която произвежда електрическа чрез комбиниране на водород и кислород;1839 до 1842 изобретатели са създали подобрения на батериите, които използват течни електроди за производство на електроенергия. Бунзен (1842) и Гроув (1839) изобретили най-успешните;1859 - френският изобретател Гастон Plante измисля първата оловна основа на акумулаторна батерия (олово - киселина). Този тип батерия се използва предимно в автомобилите и до днес;1868 - Джордж Leclanch
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    Може да идват от Япония, но не и от Тойота. Тази година най-новите хибридни модели на Лексус които излязоха са с никел метал хидратни батерии, които също не са произведени от Тойота а са закупени.
fallback
Последни