fallback

Dodge показа най-мощния Challenger

Версията SRT разчита на двигател Hellcat с повече от 600 к.с.

Dodge разкри топ версията на обновения Challenger SRT с двигател Hellcat. Моделът е снабден с нова версия на 6.2-литровия двигател с компресор, който е най-мощният V8, предлаган някога от концерна Chrysler.Двигателят е получил кован колянов вал, алумниев блок и бутала с въглеродно покритие. Точните данни на мотора се държат в тайна, но според неговия производител мощността му ще бъде над 600 к.с. По-рано медиите твърдяха, че агрегатът ще предлага около 640 к.с. Той ще работи съвместно с 6-степенна механична скоростна кутия или с 8-степенен автомат.Не се разкриват и динамичните характеристики на машината. Стандартният Dodge Challenger SRT с 6.4-литров атмосферен двигател разполага с 485 к.с., ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди и развива скорост от 293 км/ч.Новата версия ще се предлага с 20-цолови джанти от лека сплав, спирачни механизми Brembo, както и модернизирани системи ABS и ESP. Колата има 4 режима на работа - Custom, Sport, Track и Default, които променят предавателното число на кормилната рейка, времето за реакция на педала на газта и режима за работа на трансмисията.Освен това Challenger SRT е получи системата Valet mode, при която двигателят не може да развие повече от 4000 об/мин. При нейното активиране първа предавка става недостъпна, лостчетата за смяна на скоростите на волана и системата за бърз старт Launch Control се изключват, а системата за стабилизация работи на максимум. За активация на системата, която е полезна при търсене на място за паркиране, трябва да бъде въведен специален PIN-код или втори ключ, който се предлага с автомобила.В оборудването на автомобила влиза още мултимедийна система Uconnect с 8.4-инчов дисплей със сензорен екран, 7-инчов TFT-дисплей на приборния панел, както и нови аналологови оборотомер и кирометраж. Challenger SRT ще се предлага с камера за заден ход, както и със система за следене на мъртвата точка и технология, предупреждаваща от опасност от сблъсък.Продажбите на най-мощния Challenger стартират през септември в САЩ. Цените на автомобила засега не се съобщават.Снимки: Chrysler

Тагове: challenger srt
fallback
  • #14
    охобохо ( преди 10 години )
    Тука някой пак се изхвърли като ***ия на мокър пясък. И като се събуди какво стана ***? Мокро ли беше леглото или прозореца беше отворен?
  • #13
    Karacha za Карач ( преди 10 години )
    Той е карал такъв,ама на плейстейшъна,ха-ха,американското си е класика,но нали знаете,няма угодия,все некой ,няма да хареса нещо..
  • #12
    Анонимен ( преди 10 години )
    За интериора незнам, обаче екстериора е много зъл, както се полага на един истински американски мускулест автомобил. Все пак това е една от легендарните американски коли.
  • #11
    Rossskooоооо..... ( преди 10 години )
    *** си като *** малкия! Когато батко ти е карал ти още си се крил прав под масата!
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дори дяланото Субару има в пъти по-добър интериор от тия хамерикански ***!
  • #9
    KKK --> Карач ( преди 10 години )
    Не е честно да говориш така, защото това са най-вече предразсъдъци, които трябва да бъдат забравни. Корвет ЗР1 и Додж Вайпър на писта късаха гащите на тогавашната годзила...
  • #8
    охобохо ( преди 10 години )
    Що ве, Карач, ти карал ли си?
  • #7
    Rosskooo ( преди 10 години )
    С извинение към Бенцовете.В момента за мен те са премиум марка номер 1!Заслужават респект.
  • #6
    Rosskooo ( преди 10 години )
    Карачо,карай си тогава немските прехвалени гейски боклучета с 4 или 6 цилиндърчета,и не квакай тук като не ти харесва!
  • #5
    Карач ( преди 10 години )
    Уникален - до първия завой! На снимки и пушилка изглежда добре, но който не е карал такъв хамерикански *** той се прехласва като малко дете!
fallback
Последни