fallback

Honda предлага вода за пиене от ауспуха

Течността е отпадъчен продукт от водородния модел FCX Clarity

Подразделението на Honda в Австралия представи нова марка вода за пиене, носеща името H2O. Тя е единственият отпадъчен продукт, отделян от задвижвания с водородни горивни клетки модел на японците - FCX Clarity. Агрегатът на автомобила се захранва от електричество, получено от химическа реакция между кислород и водород. При него единствено вещество, което се отделя, е именно вода и тя се предлага от австралийския клон на Honda в бутилки от половин литър.

Водата, "наточена" от изпускателната система на FCX Clarity, вече се разпространява в австралийската верига за киносалони Palace Cinemas. Тя е напълно безплатна и трябва да демонстрира на посетителите предимствата на екологичното задвижване. От Honda смятат да започнат да предлагат H20 и на служителите и клиентите на автосалоните и сервизите на марката в Австралия. Самият модел Honda FCX Clarity бе представен през 2007 г. Неговият агрегат предлага мощност от 134 к.с., които позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за около 10 секунди. Максималната скорост на автомобила е 160 км/ч, като с едно зареждане той може да измине 570 км. Машината се предлага и на пазара в САЩ, където нейният месечният лизинг е 600 долара. В тази сума Honda включва сервизното обслужване и разходите по застраховка.  
Тагове: honda fcx clarity h20
fallback
  • #7
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Уникално, с такива технологии ще се спре голяма част от замърсяването в света и ще има по-малко белодробни, туморни и др. заболявания. По-долу някои е писал за коло сажди на 1000 км от дизелов автомобил, но към него трябва да се добявят и около 130-160 кг въглероден двуокис за същото разстояние, отделяни от дизеловите автомобили.
  • #6
    a3 ( преди 10 години )
    tIQ da sprat da proizvejdat avtmobilen otpadak nare4en Honda i da ostawqt nemcite da prawqt istinskite koli! :)
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Яка реклама. Маркетинговия отдел на Хонда отново показва класа, намревето тяхна реклама за новият тогава Акорд беше номер едно!
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    не съм фен на японските коли ,но това е похвално което са постигналидруг е въпроса от 2007 до сега какво е станало с развитието на този автомобил и какви са му продажбите
  • #3
    RRE ( преди 10 години )
    Muhahaha.Do6o me4tae da zameni tazi ot kenefa s takava ot auspuha.Muhahahshahahaha
  • #2
    Онзи ( преди 10 години )
    Honda-The power of dreams
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колега не си прав, VW предлага наточени сажди по кило на 1000 км. за клиентите си ...
fallback
Последни