fallback

Audi представи нов 3.0-литров дизелов двигател

Агрегатът TDI Clean Diesel отговаря на нормите на Евро6

По време на Международния автомобилен симпозиум във Виена (Австрия) германската компания Audi представи нов дизелов двигател. Агрегатът е V6 с обем 3.0 литра, като носи обозначението TDI Clean Diesel и отговаря на нормите на Евро6. Агрегатът представлява подобрена версия на добре познатия 3.0-литров дизел на Audi. Той има шест цилиндъра, които са разположени във V-образна конфигурация с ъгъл между блоковете от 90 градуса. Новият агрегат ще бъде наличен в две версии. Първата доставя 218 к.с., а при втората мощността достига 272 к.с. Максималният въртящ момент е 600 Нм. Все още обаче не е известно на кои модели ще се поставя. От кратката информация, разпространена от Audi, става ясно, че обновеният агрегат е с до 13% по-икономичен от своя предшественик. Той отделя с 15 гр. по-малко вредни СО2 емисии и отговаря на нормите на стандартна Евро6. Именно затова е обозначен с логото TDI Clean Diesel. "Двигателите TDI са основна част от нашия технологичен микс за мобилността на утрешния ден. Ние усъвършенстваме тази технология в продължение на няколко десетилетия, като вярвам, че все още има потенциал за увеличаване на ефективността", заяви д-р Рупърт Щадлер, председател на управителния съвет на Audi AG. От своя страна д-р Улрих Хакенберг, технически директор на Audi AG, допълни: "Новият 3.0 TDI Clean Diesel затвърждава позицията ни на лидер в дизеловата технология. Още преди 25 години, когато се появи първият TDI двигател, ние се доказахме като водещи в областта и постоянно затвърждаваме това с нови идеи и нови технологии".Снимка: Audi

Тагове: tdi tdi clean diesel
fallback
  • #116
    v-1 ( преди 11 години )
    Трифорс>Нещо не можах да ти разбера аргументите, нищо може би проблема е в мен...1. Не ти трябва лаборатория, а учебник по химия за да разнереш, че дизела е по-неекологичен от бензина...2. Ти все едно за първи път влизаш в този сайт :))3. нямам коментар 4. този въпрос не го разбирам...ПП: не сам фен на Тойота или некоя друга мрака, всичките си имат достойнаства и слаби страни! И докато има слепи фенове на тези и онези ще има и такава омраза към тези и онези...
  • #115
    Александр Макаронски ( преди 11 години )
    Трифорска, братче! Ще ти отговоря щом не вярваш на статии. Илюминати браточка. Илюминати. Те пускат тия неверни информации, че нафтовите печки са вредни.
  • #114
    Зауеркраут ( преди 11 години )
    Трифорс, нещата са елементарни:1. Световната здравна асоциация се е произнесла на базата на множество дългогодишни научни изследвания. 2. Защото Приус беше споменат от фенче на ВАГ. 3. Смислени неща има много изписани, това че ти не ги намираш такива не означава че това е така и за другите.4. Високите технологии винаги са енергонеефективни в началато, защото е необходима енергия за разработването и развитието им. След време, разбира се резултатите от тях компенсират тази първоначална неефект
  • #113
    до: Triforce ( преди 11 години )
    Наистина си *** фен, който иска да кара дизелче. Надявам се никога да не се разболееш от рак или аспираторно заболяване, причинено от изгорелите газове на дизелите. Да знам на никой не може да му се случи такова нещо, докато наистина не му се случи. Защо търсиш лаборатория, а не вярваш на статии? СЗО и те ли лъжат, като са доказали вредата от дизела и са направили статистика за заболяванията там където се карат такива автомобили. Общо взето много си писал и нищо смислено не си казал.
  • #112
    Петфорце ( преди 11 години )
    До трифльорцата: Като си го писал това си бил на 3 кифтаци+2прокиснали бири+1шльокавица в казанлъшката кръчма!Познах ли?
  • #111
    Triforce ( преди 11 години )
    Човек, поинтересувай се за производството на хибрида, доставните части, елементите в кои заводи и как се правят и тогава да ми пишеш глупости, става ли? За жалост, цялата лекция, която чух по тази тема не мога да ти я възпроизведа, иначе щеше да е страхотно да те навра в миша дупка :)
  • #110
    Анонимен ( преди 11 години )
    Само абсолютно некомпетентен селски *** може да твърди, че хибридите на Тойота са глобална измама. Върха на невежеството, тъпотията, ограниченото мислене и простотията е това. В цял свят хибридите на Тойота са еталон за екологичност, икономичност, здравина и високи технологии, само за няколко форумни недоностчета дизела е по-икономичен и екологичен. Дори пристрастните немци си признават, че са сбъркали и много изостанали в хибридите, но не та не, бай *** е на друго мнение...
  • #109
    Triforce ( преди 11 години )
    От къде да започна...1.Някой от вас има ли лаборатория, да ми докаже дали дизел или бензин е по-вреден? Съвсем сериозно питам! На статии не вярвам!2.Защо в статия TDI продължава да се пише за Тойота и хибриди? Може би, защото великите Тойота нямат работа в момента и служителите им яко бълват в Аутомедия? Познах ли?3.Откакто питах дали някой от вас ще напише нещо смислено, видях само коментар за моторите на БМВ! Браво, човека написа нещо смислено, за разлика от феновете на Тойота.4.След този От къде да започна...1.Някой от вас има ли лаборатория, да ми докаже дали дизел или бензин е по-вреден? Съвсем сериозно питам! На статии не вярвам!2.Защо в статия TDI продължава да се пише за Тойота и хибриди? Може би, защото великите Тойота нямат работа в момента и служителите им яко бълват в Аутомедия? Познах ли?3.Откакто питах дали някой от вас ще напише нещо смислено, видях само коментар за моторите на БМВ! Браво, човека написа нещо смислено, за разлика от феновете на Тойота.4.След този кратък анализ на невероятните технологии на Тойота да питам защо производството и транспорта за доставка на автомобили е енерго най-неефективен от всички марки в света? Нали са голяма работа? Да си направят сметката по-добре! Аз ли да им я правя... Простият фен на БМВ и Мерцедес, който иска да кара дизелче с 4х4?
  • #108
    ентусиасчето .. ( преди 11 години )
    ..дава такива *** примери, щото няма кола или пък кара дачия/рено(което е едно и също с първата констатация)
  • #107
    v-1 ( преди 11 години )
    Ентусиаст, за някой неща мога да се съглася с тебе... Само неразбрах защо по-долу даваш i3 и i8 като автомобили на бъдещето, а не признаваш приуса...!?Та те технологиите и в двете са напрактика еднакви!
fallback
Последни